Gå til innhold

///BMW-Tor E39 530dat


 Share

Anbefalte innlegg

On 1.1.2017 at 10:07 AM, gullsakar said:

Jo fortere du får vekk swirlflaps jo større er sjansen for at du unngår havari. Her ser du hvordan den ene flappen var da jeg åpnet innsuget på min motor.. Løs i den ene siden. Jeg sov mye bedre da disse ble fjernet.

IMG_4397.JPG

Egr vil du også ha bort hvis du er glad i bilen din:)

IMG_4394.JPG

ps: anbefaler å kjøpe alt av TRF performance. Da vet du at delene passer!

Kjekt dette kom opp! viste ikke om swirflaps før nå! blir og gjøre dette så snart jeg kan jeg da! 8)

om ikke dette er en 530 ting?! :roll:

Endret av Jimbo92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjør det så fort jeg får bestilt og får tid til overs og holde på med bilen. 

Men blir ikke mye tid nå, da det er under 1 uke til termin til fruen. Må prøve og få ferdig alt her hjemme til jenta kommer 👶😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hva det kjøpt orginal CD spiller til bilen fikk det veldig billig. Skal bli gått å få ut 1-din adapteren og jalla spilleren fra pioneer. 

Ellers skjer det veldig lite, går kun i kjøring og vasking. 

Kjørt 6000 km nå på ca 2 måneder og bilen er kjempe godt og kjøre 😀 Men trenger nye vinterfelger ( dem som står på nå ødelegger utseendet ) samt nye facelift nyrer.

Venter også på noen LED pærer som jeg skal sette inn i depo lyktene ( får hvite ringer )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom spilleren så da ble driten røska ut og så montering av orginal spiller. 

Fikk 2 spillere den her og en for telefon men det hva det jævlig med pixel feil på, får se om jeg orker og fikse den. 

 

Før, demontering og etter bilde 😀👍

Deilig å få ut driten 😀

IMG_0052.PNG

IMG_0234.JPG

IMG_0235.JPG

IMG_0237.JPG

IMG_0238.JPG

Endret av ///Bmw-Tor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originalspiller er fint, men ikke kompatibel med dab vel? Grunnen til at jeg har 1 din pioneer er at den har dab og aux.

Man får dingsebomser som kobler originalspilleren opp mot aux, BT, dab osv. Men dette er enten svindyrt, eller så blir det sånn sigarett tenner dab adapter med fm signal til radioen og det ser også jalla ut :P 

Fin tråd og flott bil :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Evopower skrev:

Originalspiller er fint, men ikke kompatibel med dab vel? Grunnen til at jeg har 1 din pioneer er at den har dab og aux.

Man får dingsebomser som kobler originalspilleren opp mot aux, BT, dab osv. Men dette er enten svindyrt, eller så blir det sånn sigarett tenner dab adapter med fm signal til radioen og det ser også jalla ut :P 

Fin tråd og flott bil :D 

Har bestilt sånn jalla sigarett tenner med 2 usb'er med FM signal 😂

IMG_0053.PNG

IMG_0054.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...