Gå til innhold

Verdivurdering på E38


Daniel.
 Share

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Evenol skrev:

Helt riktig at det blir sendt til Forbrukertvistutvalget hvis dere ikke kommer til enighet. Jeg har vært i en lignende situasjon og satt advokat på saken. To-tre uker senere ble saken løst. Hadde da DNB som forsikringsselskap, og måtte kun ut med egenandel.

Hmm, men hva som gjør at en advokat fra forsikringselskapet får ordnet ting mye raskere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, DanielStance skrev:

Hmm, men hva som gjør at en advokat fra forsikringselskapet får ordnet ting mye raskere da?

Det var ikke en advokat fra forsikringsselskapet, jeg valgte advokat selv - men DNB dekket kostnadene mot at jeg betalte egenandel. Hyrer du en advokat så går ting kjappere enn å vente i ett år på at saken skal opp hos Forbrukertvistutvalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Evenol skrev:

Det var ikke en advokat fra forsikringsselskapet, jeg valgte advokat selv - men DNB dekket kostnadene mot at jeg betalte egenandel. Hyrer du en advokat så går ting kjappere enn å vente i ett år på at saken skal opp hos Forbrukertvistutvalget.

Åja sånn ja. Men da mener du at jeg skal prøve det i stedenfor å la det gå til forbrukertvistutvalget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BmwChris skrev:

Både e38 og e39 holder seg godt i pris. Bare de ikke er herjet istykker. Men man får lett rundt 200k

Ga 30k for min e39 facelift...  regner med du mener toppmodellene av hver serie og ikke 728i og 520? :P

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...