Gå til innhold

Vurderer 330e - mulige oppgraderinger


tommy_sn
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk min 330e i april og jeg mener i hvert fall at du bør gå for M-Perfomance grill. Usikker om det gjelder 330e men hørte noe snakk om at alle hybridene skulle få en annen profil enn normalt motoriserte BMWer i form av blå grill. Mine foreldre kjøpte seg en 225xe og da måtte de spesifikt si at de ikke ville ha blå grill. Er det noe du lurer på ang. 330e så er det bare å fyre løs, kjørt ca 6.000 km med min nå så har i hvert fall noe erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 13/11/2016 at 0:54 AM, sluquet said:

Fikk min 330e i april og jeg mener i hvert fall at du bør gå for M-Perfomance grill. Usikker om det gjelder 330e men hørte noe snakk om at alle hybridene skulle få en annen profil enn normalt motoriserte BMWer i form av blå grill. Mine foreldre kjøpte seg en 225xe og da måtte de spesifikt si at de ikke ville ha blå grill. Er det noe du lurer på ang. 330e så er det bare å fyre løs, kjørt ca 6.000 km med min nå så har i hvert fall noe erfaring :)

Stemmer jaggu det ser det ut til, alle plug-in-hybrider skal bl.a. få blå grill for å skille dem fra den gemene hop.
Ser ut som man kan fjerne det ved å velge bort iPerformance Exterior Styling.

image.jpeg

Endret av OveN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, OveN skrev:

Stemmer jaggu det ser det ut til, alle plug-in-hybrider skal bl.a. få blå grill for å skille dem fra den gemene hop.
Ser ut som man kan fjerne det ved å velge bort iPerformance Exterior Styling.

image.jpeg

Hm... er dette noe som ettermonteres på plug-in-hybrider levert før de "omprofilerte" til iPerformance? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, tommy_sn skrev:

Ingen som priser på de m-performance delene?

Hva med tuning? Hva er lurt/mulig å klemme ut av motoren på denne bilen?

Hvor lav ladestrøm er det mulig å stille inn medfølgende ladekabel på? Mener å ha lest 6A?

Har ikke priser, og på BMW.no står det bare "kontakt forhandler"

https://acscat.bmw.com/internet_bmw/servlet/navigateLists.do?language=no&nscId=1113&localePath=/NO/no&ts=1479667679841&absoluteNav=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
On 20.11.2016 at 3.41, tommy_sn skrev:

Ingen som priser på de m-performance delene?

Hva med tuning? Hva er lurt/mulig å klemme ut av motoren på denne bilen?

Hvor lav ladestrøm er det mulig å stille inn medfølgende ladekabel på? Mener å ha lest 6A?

http://www.gsbildeler.no gir deg en grei pekepinne på hva delene koster, er vel ofte ikke så stor forskjell på prisen mellom de og BMW, men det er jo bare å handle der det er enklest og billigst :) Ellers er det (var i hvert fall) mye å spare på å bestille delene fra f.eks. Tyskland eller evt kombinere det med en ferietur og kjøpe og montere delene der nede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...