Gå til innhold

Dør prosjektor lys - jalla eller ikke?


BimmerFan!
 Share

Anbefalte innlegg

Det blir nok hvite LED lys ja. :D Skal få bestilt det straks, synes de halogen lysene er så kjipe når lyset under dørhåndtaket er LED. Skal også få bestilt M-sport bakspoiler og M5 grill uten M5 logo :) Har også fått sansen for style 303 felgene som leveres originalt på F01 og F07 GT, håper jeg får kloa i de i løpet av neste år. :D

Har også litt lyst på en frontleppe av en eller annen slag, men har ikke lyst til å borre hull i støtfangeren, dessuten så synes jeg at fronten på F10 er meget pen som den er selv uten M-sport. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BimmerFan! skrev:

Det blir nok hvite LED lys ja. :D Skal få bestilt det straks, synes de halogen lysene er så kjipe når lyset under dørhåndtaket er LED. Skal også få bestilt M-sport bakspoiler og M5 grill uten M5 logo :) Har også fått sansen for style 303 felgene som leveres originalt på F01 og F07 GT, håper jeg får kloa i de i løpet av neste år. :D

Har også litt lyst på en frontleppe av en eller annen slag, men har ikke lyst til å borre hull i støtfangeren, dessuten så synes jeg at fronten på F10 er meget pen som den er selv uten M-sport. 

Har hatt to forskjellige lepper på f10'en. Den første var Hamann og den andre M Performance, trengte ikke å borre noen ekstra hull i fangeren. 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fahad skrev:

Fronten blir ikke noe særlig lavere med Performance leppe hvis du skulle være redd for det. 

Var det første jeg tenkte på faktisk, men så på noen bilder av din nå, og må si at det så helt rått ut :) Kjøpte du din original eller fra E-bay? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, BimmerFan! skrev:

Var det første jeg tenkte på faktisk, men så på noen bilder av din nå, og må si at det så helt rått ut :) Kjøpte du din original eller fra E-bay? 

Jeg kjøpte min fra Ebay for ca 2500,- og den hadde meget god passform. Min var jo senket men jeg hadde ingen problemer med å komme meg over fartsdumpere

IMG_20160422_163028.jpg

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fahad skrev:

Jeg kjøpte min fra Ebay for ca 2500,- og den hadde meget god passform. Min var jo senket men jeg hadde ingen problemer med å komme meg over fartsdumpere

Tusen takk for svar! :D 

Det blir ihvertfall M-lip bak og M5 grill foran til våren, også skal jeg gruble litt på M-performance leppen. 

Alt avhenger av om jeg har bilen så lenge :P Den har jo allerede gått 102 000km, og jeg kjenner at lysten på F01 LCI med M-sport og LED lys blir større og større :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...