Gå til innhold

Vår BMW 750iL 1998 mod


Anbefalte innlegg

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Dette var en skikkelig staselig bil, og i en sjelden farge......og med helt riktige felger :) Jeg har veldig sansen for E38, det er en skikkelig grom generasjon av 7-serien.

Ser ut som du har bilparken i orden ellers også ;) 

Jo takk. Jeg er ganske fornøyd med bilparken :) og med tanke på at jeg sykler til jobb hver dag hele året så er det vel idioti å ha tre biler ;)  men men, er man BMW entusiast så er det ikke så lett å la være :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, space-ace skrev:

lekker bil :D så tålelig strøken ut.   sjeldent og se disse i hvit også.     hvordan liker du v12ern?  har du prøvd 740 til sammenligning eller? 

Det ble bygget 34 med denne farge kombinasjonen. Bilen er 95% strøken uten tegn til rust.  V12 liker jeg veldig godt. Går utrolig pent. Tror nesten du kan stille en ti krone på høykant på den motoren. V8 har jeg desverre ikke fått prøvd enda. Neste bil håper jeg på en 850 csi. Vanskelige å finne her hjemme. Må spare opp litt mere egenkapital også 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil med skjelden farge. 

I følge tall oppgitt på diverse sider så er det ikke mange hundredelene som skiller 740 og 750 fra 0 til 100. 

Jeg hadde en 99 740. Hadde en 20kr mynt stående på motoren mens den gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det ikke er mye som skiller 740 og 750 på pappiret.  men vil tru 750 føles mye sterkere fordi mpt dreiemoment, spesielt på lave turtall.     den vil vell dra litt mer på mellomakslerasjon også?     

 

på mellomakslerasjon så vil jeg tru m60b40 og m62b44 blir rimelig forskjellige også.  m60n er mye mer turtallsvillig. 

 

vært morro og testet v12 og m60b40 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...