Gå til innhold

Min carport | E53 X5 -på finn.no


Magnus.
 Share

Anbefalte innlegg

On 17.2.2017 at 21.36, Hawkon88 skrev:

Ok. Da er vel den som den skal være.. sparte du mye på auksjon? Går litt med tanker om å prøve selv..

Sparte endel, fikk bilen for 39 000,-  07 A6 2.0 tdi s-line. Rullet 230 000 km. Man tar jo en sjangse med auksjon, på denne bilen var serviceheftet borte, og usikkerhet om reg.reim var byttet. 
Fikk etter litt research på reg.nr fisket frem dokumentasjon på fullt servicehold, oppgradert oljepumpe, regreim, clutch, svinghjul og turbo bytte. Så noen ganger har man flaks :)

Noen andre som blir nedringt/sms/mail av skambud når man selger bil ?  Tar HELT av på X5´en, har solgt endel bil. men nå er det faktisk ille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Magnus. skrev:

Sparte endel, fikk bilen for 39 000,-  07 A6 2.0 tdi s-line. Rullet 230 000 km. Man tar jo en sjangse med auksjon, på denne bilen var serviceheftet borte, og usikkerhet om reg.reim var byttet. 
Fikk etter litt research på reg.nr fisket frem dokumentasjon på fullt servicehold, oppgradert oljepumpe, regreim, clutch, svinghjul og turbo bytte. Så noen ganger har man flaks :)

Noen andre som blir nedringt/sms/mail av skambud når man selger bil ?  Tar HELT av på X5´en, har solgt endel bil. men nå er det faktisk ille. 

Hadde daglig ca 10 meldinger da jeg skulle selge e46 (førstebilen), hvor jeg endte med å få ca halvparten av det bilen først lå ute til (manglet eu, hadde to biler, så hadde ikke behov for å prøve å få den gjennom); jeg visste jeg la bilen litt høyt til 60 :lol: i dag hadde jeg vel fått 10 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...