Gå til innhold

V12 bygging på Autodesk Inventor. Interessert??


Haugee
 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Haugee skrev:

Kult, ka er da du drive med? :P

Driver å designer barnemøbler samt utvikler dem :) typ "high-end" da de skal bli 3D printa og blir temmelig dyr i stk pris. Noen versjoner blir lag i forma eik så de er noe rimeligere men ja :P ikke helt en motorblokk men mye å sette seg inn i av regler osv. 

hva blir hovedprosjektet deres da? vi lagde en komplett bakløfterpakke med kraftstasjon til tilhengere :)

hvilken skole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, danskiii skrev:

Driver å designer barnemøbler samt utvikler dem :) typ "high-end" da de skal bli 3D printa og blir temmelig dyr i stk pris. Noen versjoner blir lag i forma eik så de er noe rimeligere men ja :P ikke helt en motorblokk men mye å sette seg inn i av regler osv. 

hva blir hovedprosjektet deres da? vi lagde en komplett bakløfterpakke med kraftstasjon til tilhengere :)

hvilken skole?

Aha! eg har begynta å få litt interesse av tegning, men eg tenker å bli litt lengre ute i felt før eg setter meg ned på kontorstolen og tegner :P

Nei eg veit ikkje ka hovedproskjektet blir endo :)

Går på SOTS - Stavanger Offshore Tekniske Skole mens eg venter på bedre tider :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8.12.2016 at 20.07, RF91 skrev:

Ja, om du har muligheit til da so bør detta absolutt 3D-printast til slutt :D

 

On 8.12.2016 at 21.23, RF91 skrev:

Ja, sjølsagt i skala :) Hadde blitt ein voldsom jobb å skriva ut ein lifesize V12 :P

Har dessverre ikkje tilgang til 3D printer :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...