Gå til innhold

V12 bygging på Autodesk Inventor. Interessert??


Haugee
 Share

Anbefalte innlegg

On 2.12.2016 at 18.40, Haugee skrev:

Går på SOTS - Stavanger Offshore Tekniske Skole mens eg venter på bedre tider :D

Hvilken linje?

Går selv på Teknisk Fagskole der, men neppe samme linje. :)

Tøft prosjekt forøvrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 29.12.2016 at 10.23, TRF-Racing skrev:

turbin (eksos) eller kompressor (luft) ?

Jeg antar den siste. Da kan du med fordel dra på betydelig mer vinkel på bladene.

Da er kompressor ja :) Ja eg kunne gjort da men eg bare lagde noke kjappt for å bli ferdig med den :P

 

On 29.12.2016 at 13.21, minim skrev:

Jeg har byttet ut kontrollerkort på 3D printeren i romjulen så har ikke fått forsøkt igjen før nå. Jeg sliter fortsatt med å få til supporter som holder :/ Den løsnet ganske tidlig i printet så det er grunnen til den elendige kvaliteten. Er helt fersk på å bruke "supporter" så det blir noe prøving og feiling for å få det til :P Ser for meg at blokka og andre ting som kan printes med en godt feste mot underlaget er mye enklere å få til. 

Følger ihvertfall prosjektet spent fremover :)

IMG_2718.JPG

Sjå der ja! Kult å sjå ting som eg har tegna har blitt 3D printa :D  Ja eg ska snart begynna å tegna litt igjen. Har vært så mykje opptatt med andre skuleting i det siste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, awt skrev:

Burde vel gått der jeg også, da det er det jeg har fagbrev i, men går 2. året på petroleum. :)

Åja! kor har du jobba? Eg har vært på Kværner Stord og vært med å bygd Eldfisk 2/7S, Edvard Grieg og vært oppe på utbyggingen til Nyhamna prosjektet. Er vel spennandes med petroleum og :) lure på å gå kjemi og prosess når eg er ferdig på teknisk. Få litt fleire fagbrev :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt Off-topic dette nå, men det er jo min feil. :)

Har jobbet på Kårstø for Aibel tidligere, nå jobber jeg med brønnservice offshore (derfor jeg tar petroleum).

Hjelper på med mer ja, gjør i hvertfall ikke ting verre. :D Tok et fagbrev til i desember selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, awt skrev:

Blir litt Off-topic dette nå, men det er jo min feil. :)

Har jobbet på Kårstø for Aibel tidligere, nå jobber jeg med brønnservice offshore (derfor jeg tar petroleum).

Hjelper på med mer ja, gjør i hvertfall ikke ting verre. :D Tok et fagbrev til i desember selv.

Ingen problem :P

hehe nei da er kjekt å ha fleire fagbrev. 

Ska snart begynna med litt tegning igjen, men har ein prøve eg ska gjennom snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 7 months later...

Hei, har ein pause fra inventor siden me er ferdig med dette programmet på skulen.

Fekk sommerjobb som ingeniør i år som tegner i inventor så da var ganske spennande!

Skal få prøve å ta meg tid te å tegne litt i helgene.

Fant også ut at me har 3D printer på skulen så tenkte å hørra om dei kan prøve å printe ut heile turboen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...