Gå til innhold

Runeys Estoril-blå F20, Downpipe og Intercooler S.8


Runey
 Share

Anbefalte innlegg

Ble bra høyde på den nå! Tror også felger i bronse kan bli en tøff og spesiell kombinasjon :D 

Hva er det man må gjøre før bilen vises hos Statens Vegvesen - kun hjulstillingskontroll eller må man styre med justering av lys også videre? Har ikke fått somlet meg til å godkjenne mitt senkesett i vognkortet enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Walkabout Takk for det :D 

 

Angående godkjenning så er vel kravet at man må ha hjulstillingskontroll, også må man ha type TÜV papirer på senkesettet. Du bør jo sjekke høyden på lysene for å sjekke at de fortsatt er innenfor kravene :) 

Forrige bilen jeg godkjente hadde jeg med med TÜV papirene på at fjærene var godkjent for den bilen, og papirene på at det var tatt hjulstillingskontroll. Da gikk det fint uten noe problem.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ahj skrev:

Har sett mye på denne på dcn. Og kan med det sterkeste anbefale Quaife diff. :) 

Mye fete oppgraderinger på denne, har du noen flere planer? :) 

Takker :D 

Har planer om Quiafe ja, men det må nok vente til høsten/vinteren. Da det er den delen av året jeg føler min bil vil tjene mest på å ha en sperrediff!


Blir trolig litt rolig på eksteriøret et par måneders tid(kanskje en splitter/spoiler) utenom at den skal få full sommershine og coating. Så blir fokuset lagt mer over på interiøret, med litt innkjøp av M-Performance deler. Det er ihvertfall planen akkurat nå, men er ikke ukjent for meg å foreta noen impulskjøp :ph34r:

Har også vurdert å gjøre en comfort access retrofit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Runey skrev:

Takker :D 

Har planer om Quiafe ja, men det må nok vente til høsten/vinteren. Da det er den delen av året jeg føler min bil vil tjene mest på å ha en sperrediff!


Blir trolig litt rolig på eksteriøret et par måneders tid(kanskje en splitter/spoiler) utenom at den skal få full sommershine og coating. Så blir fokuset lagt mer over på interiøret, med litt innkjøp av M-Performance deler. Det er ihvertfall planen akkurat nå, men er ikke ukjent for meg å foreta noen impulskjøp :ph34r:

Har også vurdert å gjøre en comfort access retrofit.

Merker ikke akkurat mye til diffen på denne årstiden, men på vinteren da den er i sitt ess :) Skal få quaife på den andre bilen min også. 

Hva slags coating skal du ha på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ahj Jeg har god erfaring med Gyeon Mohs som jeg tidligere har lagt på mine foreldres F25 og som jeg skal legge en gang til nå mot sommeren. Har også vurdert Max Protect da jeg hadde en veldig grei opplevelse med den når jeg la den nå i påsken på en S211 E-Klasse. Men er også nysgjerrig på Gtechniq coatinger, så får se hva jeg ender på når tiden nærmer seg da det er så mye forskjellig å prøve :D 

Er også nødt til å ta en runde og fylle en del steinsprut også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Runey skrev:

@ahj Jeg har god erfaring med Gyeon Mohs som jeg tidligere har lagt på mine foreldres F25 og som jeg skal legge en gang til nå mot sommeren. Har også vurdert Max Protect da jeg hadde en veldig grei opplevelse med den når jeg la den nå i påsken på en S211 E-Klasse. Men er også nysgjerrig på Gtechniq coatinger, så får se hva jeg ender på når tiden nærmer seg da det er så mye forskjellig å prøve :D 

Er også nødt til å ta en runde og fylle en del steinsprut også.

Høres bra ut :) 

Eneste jeg har lagt er C1 fra gtechniq, valgte å toppe den med Swissvax Divine. Den holdt i to år, hvor på vinteren ble bilen ikke håndvasket i det hele tatt. Kun en ukentlig avspilling :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...