Gå til innhold

BMW 735i 1987 Sedan selges


xracer
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Selger nå min 735i slik den står/som delebil. Den har ikke vært i regulært bruk på over 2 år, men har startet den og kjørt et par km av og til for å holde den i
livet. Ble fikset til EU stand i 2013. Hvor litt forstillingsdeler + bremseskiver ble byttet. Husker ikke detaljer i farta. Felgene på bildet følger med samt å
nevne er at bakdekkene er kjørt mindre enn 30 mil, men ble kjøpt i 2013. Det eneste jeg har gjort av modifikasjoner på den er at siden "sverdet" for
viftestyringen ikke virket pga brente transistorer som følge av at forrige eier ikke hadde renset kupefilteret. Så koplet jeg inn ett midlertidig eksternt
styringskort for for dette montert enkelt i handskerom. Instrumentpanel er byttet. Virkelig km stand er sikkert rundt 280k. Soleniod for kjølevæsketemp fungerer sannsynligvis ikke pga kun varmluft fra varmeapparat. Ellers er batteriet i god stand. Bare for å nevne det så er bilen ikke i en stand som jeg aksepterer for å ha på veien, men det er opp til evt. kjøper å vurdere. Har
ingenting ellers å tilføre. Derfor hvis du er interressert er det bare å komme å ta en kikk. Selges for 9500,- eller kom med bud så blir vi kanskje enige. Kontakt meg på PM.

DSC_0333.JPG

DSC_0335.JPG

DSC_0336.JPG

DSC_0337.JPG

DSC_0338.JPG

DSC_0340.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, NaCel skrev:

Åjå, gratulerer med ny bil :-) Skal den restaureres?

ja fet brakke, tenkte å få på rieger stylinga jeg har etter en honda civic jeg hadde , å få på den noen 21,37" ekorn platterte fete rims 8)

neida, skal se litt på "rikets tilstand" før jeg gjør noe som helst :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stig. skrev:

ja fet brakke, tenkte å få på rieger stylinga jeg har etter en honda civic jeg hadde , å få på den noen 21,37" ekorn platterte fete rims 8)

neida, skal se litt på "rikets tilstand" før jeg gjør noe som helst :-)

Civic ja :shock:

Ser nå fin ut på bildene i vert fall, vist den er i såpass stand at du skal fikse den opp så må du lage en tråd :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 29.12.2016 at 14.41, FredrikE24 skrev:

Er den skrota?

står trygt og godt i Ullensaker denne nå, fått gått over og sjekka litt, å nå er den jo veteran å :-)  jeg har så masse rart, jeg kjøpte den egentlig for å rive børsa i filler å skrote den, men var overraskende mye bedre en først antatt, å lite som må gjøres for å få den igjennom en eu, tipper et par tusen i deler å litt arbeid, så er mye gjort+at motor trenger en god service. så en kompis har vel egentlig kjøpt den av meg igjen, han ville ha en bruksveteran bmw, :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...