Gå til innhold

Blåhvitblogg


Blåhvitblogger
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er en tidligere motorjournalist og redaktør som nå har startet blogg: blåhvitblogg.no

Nå i oppstartfasen jeg veldig interessert i at dere forumbrukere tar en titt, og gir deres ærlige mening. Kjør gjerne høylydt diskusjon her!

Sjekk gjerne også blåhvitblogg på facebook: https://www.facebook.com/blaahvitblogg/ Her vil jeg dele det jeg kommer over av nyheter/ rykter, kommentere internasjonale tester og ellers det som måtte interessere meg :-) 

Endret av Blåhvitblogger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skummet gjennom noen sider på bloggen, og dette lover godt! For meg er godt språk viktig for at det skal være interessant å lese, og i så måte var det ingenting å klage på! Liker også at du forsøker å gi en balansert framstilling, uten å skrive nedsettende om andre merker. Skal lese noen flere av artiklene etterhvert. Følger også siden på FB, regner med at du annonserer nye artikler der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tilbakemeldinger, både Fredrik og Dweezil!

Fredrik: Jeg følger også med på BMWblog.com (og bimmertoday.de) for nyhetsoppdateringer. Men: Jeg, med utgangspunkt i Norge, vil nok aldri kunne matche dem i nyhetsjakten ... For dem som ikke er like "på" som deg vil jeg nok dele en del av det samme på min fb-side. På blåhvitblogg.no blir det utelukkende egenprodusert stoff, som nok blir mer personlig/ featurepreget enn de internasjonale merkebloggene. Det blir på sett og vis mitt norske alternativ.

 

Dweezil: Veldig hyggelig at du setter pris på språk og refleksjonsnivå, begge deler er viktig for meg. Spesielt med den tilnærmingen som jeg skisserer over mener også jeg det er en forutsetning for at dette skal være noe interessant. Og ja: jeg vil varsle om nye innlegg på fb, så følger du siden blire du varslet :-) Siden dette er et sideprosjekt til vanlig fulltidsjobb, har jeg også begrenset meg til et "ukesmagasin". Mest sannsynlig oppdateringdag: Søndager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter meg på andre tilbakemeldinger her. Forsåvidt "visste" jeg hva som møtte meg, da stikkordene "Vimenn og AMS ringer godt i mine ører-  men alltid hyggelig å få bekreftet. Også artig at man har en viss "gjenkjennelsesfaktor" her, mtp alder og tankesett. Jeg følger med og kommer gjerne med noen innspill utover. Stå på!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Støtter meg på andre tilbakemeldinger her. Forsåvidt "visste" jeg hva som møtte meg, da stikkordene "Vimenn og AMS ringer godt i mine ører-  men alltid hyggelig å få bekreftet. Også artig at man har en viss "gjenkjennelsesfaktor" her, mtp alder og tankesett. Jeg følger med og kommer gjerne med noen innspill utover. Stå på!

 

Jeg støtter den kommentaren og nettopp fokuset samt måten artiklene er skrevet på vitner om noen år bak rattet og den modenheten som dette gir. Jeg liker også at artiklene er bra skrevet og bærer preg av en profesjonell tilgang til stoffet. Vi prøvde jo noe lignende her inne (se bl.a på den første siden i min tråd/blogg), men mangelen på profesjonell skriveerfaring var relativt tydelig selv om artiklene innholdsmessig var meget bra (synes i alle fall jeg). På blåhvitblogg.no kan man lese artikler som ikke står noe tilbake for det man ellers finner i de beste kommersielle norske magasinene/bladene (fysisk og på nettet). Anbefales... :)

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Blåhvitblogger skrev:

Hyggelig med positive kommentarer!

Nytt blogginnlegg i dag: (U)ANSVARLIG PÅ AUTOBAHN?

http://blåhvitblogg.no/artikkel/uansvarlig-pa-autobahn/

Når jeg trykker på linken på mobil, iPhone safari nettleser, kommer det bare en ny bimmers side med en feilmelding.  :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...