Gå til innhold

Bytte fra original spiller til 2-din.


 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Kjøpte selv fra graviton.no og fikk den dagen etter.

etter som jeg har skjønt så er Erisin bedre enn Eonon, de bruker en bedre canbus og. dessuten fikk jeg med vindusantenne for DAB+ i prisen.

Gikk ganske fint :)

 

Kjøpte den her.

 

https://graviton.no/produkt/klar/spesialtilpasset/bmw-1/erisin-101-android-for-bmw-e46-3-serie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, jedimindtriks skrev:

Kjøpte selv fra graviton.no og fikk den dagen etter.

etter som jeg har skjønt så er Erisin bedre enn Eonon, de bruker en bedre canbus og. dessuten fikk jeg med vindusantenne for DAB+ i prisen.

Gikk ganske fint :)

 

Kjøpte den her.

 

https://graviton.no/produkt/klar/spesialtilpasset/bmw-1/erisin-101-android-for-bmw-e46-3-serie

tja erisin har ikke samme fitment. Grunnet til at folk går for eonon er fordi den har 100% oem fitment, bra pris og ett lass med funksjoner.

Erisin har nok bedre innebygd forsterker. Skal ikke se bort i fra at den er endel bedre til de som skal bygge heftig anlegg.

Selv har jeg en gammel eonon unit med windows CE. Canbusen på den funker faktisk veldig bra, endring av volum skjer nesten momentant når jeg trykker på rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitment? de ser dønn like ut. samme fester og. eller tenker du på en annen spiller en den vanlige?

Virker som alt Eonon har, har Erisin og. men det jeg likte med erisin er at du plugger 40pinen rett i spilleren. ikke noe stor klumpete overgang med canbus adapter som tar plass bak spilleren. Canbus er innebygget i Erisin spillerene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, jedimindtriks skrev:

Fitment? de ser dønn like ut. samme fester og. eller tenker du på en annen spiller en den vanlige?

Virker som alt Eonon har, har Erisin og. men det jeg likte med erisin er at du plugger 40pinen rett i spilleren. ikke noe stor klumpete overgang med canbus adapter som tar plass bak spilleren. Canbus er innebygget i Erisin spillerene.

 

 

canbus modulen dytter du bare mot rattet, masse ledig plass der. på tråden til space ser det ut som erisin spilleren går over listen. 

mens her er ett bilde av eonon. Min personlige meninger er hvert fall at eonon ser bedre ut installert i bil. Smak er heldigvis subjektivt :)

2016-09-16_19_48_57.jpg

28.jpgfoto: space

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...