Gå til innhold

Min 1989 BMW e34 520ia


Robin L
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Hva trur dere denne bilen kan være verdt?

 

det er noe smårust på den.  Litt nederst på framskjermene.  Litt på førerdøren fram og en flekk under tank-lokket. Veldig fin for rust til å være så gammel e34.

 

alt fungerer topp,. Men registerreima skulle nok vært byttet..  

 

 

Selges da jef har kjøpt meg motorsykkel. Så jeg har mer enn nok kjøretøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestemt at denne selges dessverre.  Men det blir ikke min siste e34 dette.  

 

Neste gang vil jeg gjerne ha en 540 eller m5 tenker jeg.  Noe med manuellgir iallefall.

 

så da spørs det hva man skal ta for denne da?  Er 25.000 inkl årsavgift og omregistrering en u-pris eller?

Endret av space-ace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ingen som vil ha denne virkelig?    har en som er interessert til lav pris.  men synes den er verdt 20.000 inkl årsavgift jeg. eller er jeg helt på avveie?    

får jeg ikke 20 så blir den beholdt. og da blir småfeilene fikset :)

Endret av space-ace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også skal jo majoriteten ha manuell. Men 20 for denne er ingen upris, ser veldig hel og fin ut :) Dårlig marked for tiden generelt. Synd, for E34 er fine (og i Norge relativt sjeldne i trafikken) biler som er verdt mye mer. Irriterende at alle de fine blir billige rånevrak på Shell også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår at folk vil ha manuell på en så gammel bil, for det er noe herk om det går istykker. men den fungerer flott på denne da :)

hadde jeg kommet over ett greit skinninteriør så skulle jeg montert det.  koed har to sett, men det ene er uten dørpanelere og det andre er med facelift dørpaneler (trelister på toppen). 

 

ønsker at de som kjøper denne beholder den orginal da.  det eksisterer jo nesten ikke originale e34er lengre. 

men ikke umulig at den blir beholdt heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...