Gå til innhold

Konfigurasjonstråden


Evopower
 Share

Anbefalte innlegg

Vi sitter nok flere å drømmer oss bort "hvis jeg hadde mye penger, så skulle bmwen vært sånn og sånn, med det utstyret og den fargekomboen"

BMW gir kjøperen muligheter til å individualisere bilen så mye som mulig. Og konfigurasjonsprogrammet på bmw.no er lett å bruke når man får satt seg inn i det :)

På finn.no finner man skjelden eller aldri den bilen man ville valgt selv. Man må ofte ta til takke med noen mangler på utstyrslista. Derfor tenkte jeg å lage en tråd på dette. Enten bare for å vise frem drømmebilen din, eller en faktisk konfigurasjon som du tenker på å kjøpe. Man lagrer konfigurasjonen, får opp pdf fil, som man lager på den mobile enheten man er på. Deretter laster man pdf dokumentet opp her. Det krever at du har program som støtter pdf nettvising.

 

En av mine drømmebiler: Passer Silverstone Metallic utrolig bra. Over 100k bare for skinn og lydanlegg! Bevisst ikke valgt førerassistansesystemer

BMW_M6_Gran_Coupe_2016-01-11.pdf

 

 

Hva jeg hadde valgt om jeg skulle kjøpt ny BMW i dag: Clean, basic 520d. Med komfortseter, 19" felger og stor navi. Lyspakke og atmosfærebelysning. Trenger ikke så mye mer. Men det blir jo dyrt nok likevel :D Prisen er ikke avskrekkende om man skal ha bilen i 10 år+

BMW_520d_Sedan_2016-06-23.pdf

 

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett M6 GC'en som er til salgs nede hos Bavaria i Stavanger? Ser den er satt ned fra 1,75 til 1,59 mill. Eget fin med Individual utstyr. :-)

Ellers så er ikke g30 konfiguratoren oppe og går enda, så da venter jeg med min konfigurering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...