Gå til innhold

Originale BMW OEM LED pærer


Peak
 Share

Anbefalte innlegg

On 24.12.2016 at 12.46, Reef89 skrev:

Se LED tråden da.

Jo, takk jeg har sett tråden din og den er veldig kjekk, men den er nå blitt alt for lang.
Har ikke tid til å lese igjennom over 100 sider for å finne en LED pære.

Kan du komme med et par gode forslag til en e91 som trenger LED til AE og til tåkelys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peak skrev:

Jo, takk jeg har sett tråden din og den er veldig kjekk, men den er nå blitt alt for lang.
Har ikke tid til å lese igjennom over 100 sider for å finne en LED pære.

Kan du komme med et par gode forslag til en e91 som trenger LED til AE og til tåkelys?

Jepp, se side 1 :)  ...riktig nok lenge siden det ble posten og oppdatert, men i følge markedet så er fremdeles de som er der mer enn gode nok. Bruker selv pærene fra side 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Peak skrev:

Den første er for bl.a. E87 pre-lci, E60 pre-lci og E39 facelift, den andre er for E90 pre-lci, tredje er til bl.a. E90 lci og E87 lci. 

Jeg ser de som passer til lci-modellene(tredje link) har kraftigere lys. Hva annet som er forskjell enn hvilken bilmodell de går til og styrke vet jeg dessverre ikke :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
11 timer siden, Peak skrev:

Hvilken farge er det på BMWs originale LED farge på AE? 4300 Kelvin? Kan det stemme?

Er nok heller 6000k eller noe over dette vil jeg tippe. Ringene er hvitere enn xenon-pærene, som er 4300k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...