Gå til innhold

1991 535i manuel solgt.


viggo E34
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann
Har en E34 535 orginal manuel. Eu godkjent nå nylig etter å ha stått avskiltet siden desember 2013.
Bilen ser bra ut for rust. Har noe klarlakk flass ellers hel å grei bil, har ikke brukt bilen så mye annet enn små kjøreturer på gårdsvei da den ikke har vært registrert. Men blir mer brukt nå som den har fått skilter. Bilen er av fargen lazurblau, grill, panser å framfanger er grått. Venstre framskjerm er bulket helt fremme ved lykt. 
Grunnen til fargeforskjell å bulk på framskjerm er at tidligere eier gled ned i grøft å stoppet i ett tre.  Dette resulterte i at venstre del i fronten ble litt inntrykkt samme med vangen som panser ligger på, dette er byttet å fronten er rett. Sender med litt bilder så får du se selv. Forige eier mente også motor var byttet å hadde gått mindre enn bil, men fulgte ikke med noen form for dokumentasjon på dette.DSC_0086.JPGDSC_0089.JPGDSC_0097.JPGDSC_0107.JPGDSC_0109.JPGDSC_0093.JPGDSC_0094.JPGDSC_0099.JPGDSC_0111.JPGDSC_0112.JPGDSC_0113.JPGDSC_0114.JPGDSC_0120.JPGDSC_0085.JPG

desverre fulgte det med bare ene høytaleren, jeg har ikke sett disse før.

Hjulbuer bak er bra for rust, venstre framskjer bør byttes grunnet den bulken, ellers ok. Høyre har en rustflekk i hjulbue å litt nederst bak framdekket. Det nederste på skjermen vil bli utbedret fortløpende.DSC_0142.JPGDSC_0146.JPGDSC_0150.JPGDSC_0151.JPG

Ellers er dører bra for rust, er litt nede i bakkant på førerdør men ikke værre enn at det kan reddes. Mangler en av listene under dørene. Ellers virker den å være stabil å kjøre. ;)

Endret av viggo E34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

DSC_0217.JPG

Det er byttet en del deler, rotor og fordeler, radiator, noen kjøleslanger, termostat, bensinfilter, olje og oljefilter, plugger, pluggkabler, justert ventiler, starter, sikkert mer jeg har glemt. 

Endret av viggo E34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da blir det nokk å få på smalfront med fanger å panser og alt i bilens farge, også venstre skjerm blir bytta. Har også 2+2 seter minus førerstol i grått skinn som muligens settes inn. Prisen blir da noe høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta styresnekke idag. Skulle også bytte servopumpe men den jeg hadde fått passet ikke. 

Hadde avtalt levering av bil på søndag, men kjøper måtte melde avbud pga noe uventet så da blir det nokk smalfront i bilens farge fortløpende samme med framskjerm venstre side. Blir også satt inn lyse skinnseter. Blir og montert nye vinterhjul.

Nye bilder kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kjedet meg litt idag å måtte finne på noe. Ergo ble banebilen delebil, så denne er nå komplett lazurblau med framskjerm uten bulk. Så med det tenker jeg denne mest sannsynlig blir i mitt eie til neste eu er tatt med mindre noen kommer med en grei slump penger plutselig. Skal få slengt ut noen bilder etterhvert men nå er den møkkete. Rakk akkurat å få den ferdig til vi måtte avgårde med den.. Så har ikke noen bilder nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...