Gå til innhold

Import BMW G11 730 X Drive


 Share

Anbefalte innlegg

Prisen kommer jo an på hva du har tenkt til å bruke på en G11. Jeg tok utgangspunkt i en 730d Xd M-sport, B&W, nightvision ++ til 85 000 euro og kom fram til en importpris på 1 131 482 kr med vanlig beregning og 1 144 488kr ved alternativ beregning med 15 000km som gj.snittlig kjørelengde. 

Jeg har etterhvert tenkt på å kjøpe en F01 LCI, muligens importere. Må bare vente litt på at prisene skal falle ytterligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BimmerFan! skrev:

Prisen kommer jo an på hva du har tenkt til å bruke på en G11. Jeg tok utgangspunkt i en 730d Xd M-sport, B&W, nightvision ++ til 85 000 euro og kom fram til en importpris på 1 131 482 kr med vanlig beregning og 1 144 488kr ved alternativ beregning med 15 000km som gj.snittlig kjørelengde. 

Jeg har etterhvert tenkt på å kjøpe en F01 LCI, muligens importere. Må bare vente litt på at prisene skal falle ytterligere. 

Takker for svar ! Er det lenge siden du gjorde beregningen ? Har lenge sett på F01 også der sparer man jo veldig mye på bla 750IX ved alt beregning 

Ny G30 530e frister også men det er jo mere stas og feeling med 7 serie !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Tony Soprano skrev:

Takker for svar ! Er det lenge siden du gjorde beregningen ? Har lenge sett på F01 også der sparer man jo veldig mye på bla 750IX ved alt beregning 

Ny G30 530e frister også men det er jo mere stas og feeling med 7 serie !

Gjorde beregningen idag faktisk. Jeg er ute etter en 730d/740d lci, og disse begynner å bli å bli ganske gunstige. Jeg har også 530e i tankene, men som deg så synes jeg at det er mye mer stas med en 7'er, selvom det er en F01. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BimmerFan! skrev:

Gjorde beregningen idag faktisk. Jeg er ute etter en 730d/740d lci, og disse begynner å bli å bli ganske gunstige. Jeg har også 530e i tankene, men som deg så synes jeg at det er mye mer stas med en 7'er, selvom det er en F01. 

 

Ok ! Ser også på F01 730/740/750 man finner mye flott til en gunstig penge nå om dagen ! Har bikka 40 så er komfortorientert...... Byttet Porsche med BMW E64 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Følger stadig med etter korrekt utstyrt brukt F01 eller G11. Har ikke dårlig tid og samtidig detter disse kraftig i pris Tyskland 😊 MEN....... så er jeg blitt totalt opphengt og fråtser i bilder og YouTube av nye Range Rover Velar  🇬🇧😊

Gleder meg villt til å se denne live 👏

Kjøpte en RR panservogn/ventepølse så blir ikke suget altfor stort ✅

IMG_0832.JPG

IMG_0835.JPG

IMG_0917.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ahj skrev:

Det å importere privat er vell ikke det beste med tanke på at man ikke får 5 års garantien man får ved norsk solgte biler. 

Har tatt inn fra Tyskland bla. BMW,Benz & Porsche og har tegnet garanti på de fleste via forsikringselskap som dekker det meste av feil som skulle oppstå. Kjøper aldri ny bil i premiumsegmentet da det alltid er ett hinsides verditap de første årene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tony Soprano skrev:

Har tatt inn fra Tyskland bla. BMW,Benz & Porsche og har tegnet garanti på de fleste via forsikringselskap som dekker det meste av feil som skulle oppstå. Kjøper aldri ny bil i premiumsegmentet da det alltid er ett hinsides verditap de første årene.....

Åja, viste ikke at man har den muligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg ville prøvekjørt en G30 først, denne er veldig behagelig og jeg må si den var bedre å kjøre enn F01. Denne begynner å bli gammel nå.

Den skal prøves det er helt klart men kjøper heller brukt G11 vs ny G30 😊 

Det er noe med 7 serien til BMW som alltid har appellert til meg når man tenker på kjøreglede og eieglede.

Endret av Tony Soprano
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...