Gå til innhold

Import BMW G11 730 X Drive


 Share

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, tobiasw skrev:

Selvom jeg digger BMW, så ser RR Velar helt fantastisk ut :)

 

Hinsides flott og jeg mener att dette er den fineste SUV som er laget 😊

Men legger til att jeg ikke har sett den live og gleder meg til å se og føle på finish materialkvalitet og opplevd kvalitet 🇬🇧❓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, PenguiN- skrev:

Den 7 serien i første posten. Er det en original 7 serie M sport som kun er senket ?

Vanvittig flott bil!

Mener att denne er orginal men EKSTRA senket 😊 En G11 kan gjerne være hvit også spør du meg 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tony Soprano skrev:

Den skal prøves det er helt klart men kjøper heller brukt G11 vs ny G30 😊 

Det er noe med 7 serien til BMW som alltid har appellert til meg når man tenker på kjøreglede og eieglede.

Jeg har prøvd en G30 530i med Dynamic Damper Control, og etter mange år bak rattet i en F01 730d med Dynamic Drive og Integral Active Steering, så kan jeg i hvert fall bekrefte at en F01 er vesentlig bedre å kjøre enn en G30. Ja, det hele er i grunn mye mer trivelig bak rattet i en F01 enn det er i en G30. Så om du ikke går for G11 denne gangen kan jeg i hvert fall trygt anbefale en F01.

Endret fra Adaptive Drive til Dynamic Damper Control.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Jeg har prøvd en G30 530i med Adaptive Drive, og etter mange år bak rattet i en F01 730d med Dynamic Drive og Integral Active Steering, så kan jeg i hvert fall bekrefte at en F01 er vesentlig bedre å kjøre enn en G30. Ja, det hele er i grunn mye mer trivelig bak rattet i en F01 enn det er i en G30. Så om du ikke går for G11 denne gangen kan jeg i hvert fall trygt anbefale en F01.

Takker for relevant tilbakemelding. Blir spennende å ratte G30 for sammenligning.

Skal vel noe til å slå den massive feelingen i en 7 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Jeg har prøvd en G30 530i med Adaptive Drive, og etter mange år bak rattet i en F01 730d med Dynamic Drive og Integral Active Steering, så kan jeg i hvert fall bekrefte at en F01 er vesentlig bedre å kjøre enn en G30. Ja, det hele er i grunn mye mer trivelig bak rattet i en F01 enn det er i en G30. Så om du ikke går for G11 denne gangen kan jeg i hvert fall trygt anbefale en F01.

530i har da ikke Adaptive Drive (2VA). :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tony Soprano skrev:

Takker for relevant tilbakemelding. Blir spennende å ratte G30 for sammenligning.

Skal vel noe til å slå den massive feelingen i en 7 er

Det er lite som slår en godt utstyrt 7-serie, men for G30 sitt vedkommende skuffet den mest på bryter og hendler, samt litt enkel/snodig design her og der. Den faller totalt igjennom mot G11 som har en helt annen kvalitetsfølelse. Det er mye større forskjell på G30 og G11 enn det var for F10 og F01.

1 time siden, E.H.D skrev:

530i har da ikke Adaptive Drive (2VA). :wink:

Min feil - jeg hang meg nok opp i ordet "Adaptive" til venstre for girvelgeren. Det er for så vidt bra at det var tilfellet, for jeg ble ikke spesielt imponert over Adaptive-mode heller. Jeg kunne ikke merke noen forskjell på om bilen stod i comfort eller adaptive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Tony Soprano skrev:

Den skal prøves det er helt klart men kjøper heller brukt G11 vs ny G30 😊 

Det er noe med 7 serien til BMW som alltid har appellert til meg når man tenker på kjøreglede og eieglede.

Det er klart, G11 er helt himmelsk å kjøre med luftfjæringen. Slik er selvsagt ikke en G30, er det den tunge 7-serie følelsen du er ute etter så er kanskje ikke G30 noe for deg. G30 opplevde jeg som langt lettere på foten enn F10, som igjen kjører forholdvis likt til F01. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...