Gå til innhold

Min e61 (solgt)


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Fikk renset, vasket og studert rattet i dag. Ja, det er slitt på toppen og venstre side, men etter noen mnd leting så finner jeg ikke dual stage 2 ratt i strøken stand til under 4000kr. Så da ble det å kjøpe dette rattet, som er ganske helt og fint, kjøre med det en stund, og senere trekke det om :) 

Skal se om jeg ikke får jobbet litt med skinnet også, og freshe det opp litt. Meguiars leather care kit kan redde det meste ;) 

Veldig fornøyd med handelen. Litt artig å følge med på sporingen her. Her har det gått fra Stokke, Oslo, Narvik, Oslo og til slutt Haugesund 😂. Men ingen hast og med godt humør ble dette bra!

Merket forskjell på rattet ja. Feitere, mykere og mindre diameter på rattkransen. Det gamle rattet bygget ørlite granne mer ut og nærmere meg faktisk. Og veldig behagelig å kjøre med det også. Men Msport er Msport. Ser bra ut og føles godt å holde i :D 

Begynner å bli trivelig i kupeen nå. Msport ratt, speil med autodim og kompass og den gode ZHP girkula. Kjøreopplevelsen blir bare bedre og bedre :) og snart monteres Alcantara skinn interiør. 

Utvendig så er ennnå planene om lakkering på gang. Men må først få  bilen eu godkjent. Bakstilling, dieseltank ++ må ned så begynner på det så fort gradestokken er over +10 grader :)

Bilde viser forskjell i diameter på vanlig og sportsratt.

20170217_121406.jpg

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Gabz skrev:

Skulle gitt meg et pip, hadde strøkent dual stage M-ratt som jeg solgte for 1200 :P Jaja, blir bra med litt kjærleik det der!

Var det samme jeg ga for dette :P slik er det noen ganger. Blir bra når det blir trukket om :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Evopower changed the title to Min e61 (solgt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...