Gå til innhold

Min e61 (solgt)


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, salnes34 skrev:

Mye bra arbeid her :) Godt den får bra med vedlikehold og blir reddet fra huggeren.

Takk for det :) moro å holde en e39 i skikk. Prøve å holde oem look å ikke råne den til for mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var venstre side ferdig sveisa og grunnet :) liten bildeserie medfølger. Var ikke lett å sveise opp-ned, selv på styrke 1 på apparatet så brant det gjennom. Men fant ut av teknikken etterhvert :) det skal 2 komponent fyller/primer oppå grunningen, og fugemasse over der igjen. Før det blir avsluttet med tectyl. Så dette ruster ikke!

Nå skal høyre side til pers etterpå.

20170715_144418.jpg

20170715_214240.jpg

20170716_002234.jpg

20170716_191839.jpg

20170716_003952.jpg

20170716_195233.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

https://www.finn.no/102280770

Flott bil som jeg fikk opp som varsel på finn.no appen og som jeg 20 minutter senere var å såg på. Har sett på bilen og den er utrolig strøken; førersete er som nytt, det lukter som nytt inne i bilen, rust finnes ikke på de vanlige f10 plassene og det er ikke en eneste bulk eller vaskeripe på bilen. Entusiasteid mest sannsynlig.

E39 har jeg ennå plan om å bli ferdig med, så no worries der :) men e46 m3 løpsbilen og bilhengeren til denne lever farlig nå 😛

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Det HAR oppstått tilfeller med registerulyd på F1x.. De har vel N47D20C av en eller annen form, men etter hva jeg har fått med meg så er det mye sjeldnere med tilfeller på de kontra tidligere utgaver av N47, hovedsaklig N47D20A som man finner i "tidlige" E9x, E6x, E8x osv. Men kan være greit å forhøre seg om den bilen uansett.

Men som jeg sa i Finn-tråden, rå farge på interiøret :) Flott farge på utsiden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Evopower changed the title to Min e61 (solgt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...