Gå til innhold

Min e61 (solgt)


 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Hawkon88 skrev:

10+ er jo ren luksus! Med ullundertøy og termodress blir det ikke ubehagelig før 6-7minus syns jeg..

Haha, ser den :P tro meg, kulde har jeg skrudd nok i. Da vinteren er sesongen man bygger opp løpsbilen til ny sesong. Begynner å bli der at jeg ikke orker slikt lenger, men venter heller på finere temperatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gabz skrev:

Åja, du byttet først også solgte etterpå? Da ga det mer mening.

Jepp, kjøpte ratt litt etter jeg kjøpte bilen ;) Det som sto i vr helt utslitt. Kjøpte Hella-lyktene av samme fyren, haha.

1 time siden, Evopower skrev:

Ja det er langt ifra utslitt dette her. Kan reddes med litt skinnprodukter :) men må trekkes om for å blir perfekt. 

Skjønner ikke hva det hvite på airbaggen var, mistenker jeg hr spist yoghurt og kjørt bil samtidig :P Men men.

Ja, jeg ble med her i 2011 da jeg skulle kjøpe meg bil, sikla fælt på E46 sedan siden ene kompisen min hadde en. Endte med å kjøpe bilen av han, som det naturligvis bare var trøbbel med i mitt eie, så har jeg aldri forlatt forumet etterpå ;) Jeg joina mopedportalen i 2009, under samme brukernavn, 16 år gammel, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk satt i sportsseter alcantara. Brukte en del tid på rengjøring av setene. Nå er de rene, men trenger nok enda en rens senere, samt oppfriskning av alcantaraen. Noen som vet om et bra produkt for dette? :) 

Dette ble bra, skal hive i baksetet i alcantara i neste uke :) har 4 dørtrekk til e39 til overs dersom noen trenger.

 

20170226_164815.jpg

Rimelig møkkete seter da jeg fikk dem. Folk vasker ikke før salg, noe jeg ikke forstår helt men...det var bare å gå igang med varmt vann og kluter :P 

 

20170226_164835.jpg

Ble mye bedre bare på første vaskerunde, men sjekk bltta etter 1(!) Sete. Måtte bytte vann til neste sete.

 

20170226_164840.jpg

Var verdt å skru ut setene for å rengjøre under..

20170226_183907.jpg

20170226_183900.jpg

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye vs gamle seter. De gamle var slettes ikke værst. Etter en rens lukter og ser dem akkurat som nye ut. Ikke antydning til slitt egentlig :) for gale å kaste et slikt interiør, men det er ikke verdt mye da det er standard stoffinteriør.

 

20170226_183933.jpg

 

Slik ble det da. Mye koseligere nå :D 

20170226_191007.jpg

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On Sat Mar 11 2017 at 19.37, Jimbo92 skrev:

Artig det du du hadde bytta sladre speilet med her! aldri sett at Bmw har en slik en type! stilig! :)

Ganske uviktig, men likevel e stilig touch :) moro å individualisere bilen litt med bmw originaldeler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Evopower changed the title to Min e61 (solgt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...