Gå til innhold

E61 525d - Et nytt kapittel


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Stille og rolig her nå. Men! Skal straks begynne å fikse forstillinga (Gabz' biler har vært prioritert i bukken i det siste, så nå er det min tur), samt bestille bremseklosser og skiver snart. Så får service bli på neste lønning (15.mai), da jeg prøver å spare penger innimellom dette bilgreiene!

Bilen er veldig snill, ikke noe tull, fin på snøføre med sommerdekk til og med!

Eneste som irriterer meg er at jeg ikke har ryggelys (pærer), og diverse feilmeldinger under oppstart (småpiss), disse skal snart bort! og til Freakshows glede, skal bilen snart støvsuges! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste seg å ikke være noe mer bremsekloss igjen framme. På begge sider! Så akkurat nå låner jeg bil fram til jeg får deler i posten :P Det lille som var igjen bare falt ut, bang! Synes jeg hørte litt skrapelyd på fredagen da jeg kjørte en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

I dag gikk luftbelg venstre bak til helvete. Merka dette da jeg skulle ta ut cash i banken (noen av oss hater fortsatt å betale med kort), og jeg gikk og sjekka. Bilen ligger heeeeelt nede på den ene sida, og den andre funker helt perfekt. Men den la seg ned på begge to. Så nå er jeg på pc og skal til å bestille to nye (tar ikke sjansen på en og en) :P kjedelig når sånt skjer men shit happens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...