Gå til innhold

E61 525d - Et nytt kapittel


 Share

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Marius2002 skrev:

Ah shit happens! Håper du får fikset det fort :) Likevel kjipt når uforutsette ting skjer.  Ellers ser det ut som en pen E61, fortsett slik :D 

Takk! Har ikke planer om å la denne råtne, nei.

 

3 timer siden, Gorg skrev:

Kjipt, men slik er vel livet med luft. Skjedde en gang med pappas 530d e60. På vei fra Oslo til Harstad... skjedde ved Steinkjær, og det er langt igjen da. 😑

Oida :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Snart på tide med en oppdatering! Venter på lønning, så blir det skikkelig storservice og mer! Bilen trenger antenneforsterker blant annet, så jeg kanskje får låst med å trykke på nøkkelen, samt kan få inn (døende) radio igjen. Skal også kjøpe noen nye gulvmatter, da gummidriten er fæle! 

Har fått en merkelig risting, som skjer i visse hastigheter og ved bremsing. Dette sjekkes opp i neste uke, nå skal jeg på festival med bilen først (alkohol og bil er ikke en kombo jeg satser på, uansett hva). 

 

Ellers lite nytt etter luftputebyttet, den andre ble bytta fra under bilen og jobben gikk på en halvtimes tid ca. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Shattered skrev:

Snart på tide med en oppdatering! Venter på lønning, så blir det skikkelig storservice og mer! Bilen trenger antenneforsterker blant annet, så jeg kanskje får låst med å trykke på nøkkelen, samt kan få inn (døende) radio igjen. Skal også kjøpe noen nye gulvmatter, da gummidriten er fæle! 

Har fått en merkelig risting, som skjer i visse hastigheter og ved bremsing. Dette sjekkes opp i neste uke, nå skal jeg på festival med bilen først (alkohol og bil er ikke en kombo jeg satser på, uansett hva). 

 

Ellers lite nytt etter luftputebyttet, den andre ble bytta fra under bilen og jobben gikk på en halvtimes tid ca. 

Er ikke kabelbrudd da? ;)

Ristingen kan kanskje være kasterstagsforinger :) Ikke så uvanlig at de blir dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...