Gå til innhold

E61 525d - Et nytt kapittel


 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

20171002_130804.thumb.jpg.7997ea0ec9f9fab2bda7aa725410b85c.jpg

Hadde et skikkelig uhell i dag, da det var halvmørkt, og det lå et tre foran meg, som jeg så ca 5 meter før jeg traff det! Men jeg trodde nesten det skulle bli verre enn dette, ett tåkelys ble borte og litt plastikk (svarte under skiltet). Håpløst vær i dag med ufattelig mye regn, samt mørkt, og det blåste bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ikke noe moro med skader som det der som en ikke har skyld i selv :( 

Håper det ikke ble alt for dyrt å fikse, men vet at bmw tar seg godt betalt for litt plastikk.

Endte du opp med å bytte antenne forsterkeren eller ble det lagt på is? Har samme problemet selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Carlsius skrev:

Ikke noe moro med skader som det der som en ikke har skyld i selv :( 

Håper det ikke ble alt for dyrt å fikse, men vet at bmw tar seg godt betalt for litt plastikk.

Endte du opp med å bytte antenne forsterkeren eller ble det lagt på is? Har samme problemet selv.

Den ble bytta, var kav råtten. Er bare å smelle på nye tåkelys (bestiller nå i kveld), et feste var knekt bare. Så jeg tar det sammen med noen deler :P

 

Har også muligens et sett med riktige sommerhjul på hånda, like borti der jeg bor :D så kan bli bra.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedd litt her, tok en del bilder men ikke av det viktigste da jeg gikk tom for strøm! :P tåkelys, nytt vs gammelt: 20171029_152155.thumb.jpg.a21d3aedd24b2e44a31839d7f240a826.jpg20171029_151118.thumb.jpg.27fafc966a6b77d3b23395e835b7f39a.jpg

Bremseføler, helt ny. 

 

Bytta casterstag venstre framme, tok for lang tid så det ble bytta én av to. Som @Daniel. sa tidligere, var det muligens de som lag risting. Og det stemmer nok! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Har fått bilen på veien igjen, men ingen bilder fra prosessen. Nå har det riktignok kommet en romlelyd når jeg bremser og bilen er kald :huh: skal få sett på det i morgen, kan nesten høres ut som at brekket henger igjen feks. Men bilen går normalt framover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
12 timer siden, sveigis skrev:

Er ikke det godt når der skjer fint lite?

Betyr jo at du har fått deg en god bil det 😀😀.

Du får legge ut bilder av en typisk hverdags e61 .

Helt riktig det! Har ikke hatt noe trøbbel etter fjærene ble bytta ;) bilder kommer kanskje senere når jeg har fått rydda litt i bilen, ellers er jeg redd for å bli drept av @Freakshow :-({|=:ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 20.3.2018 at 10.06, Shattered skrev:

Helt riktig det! Har ikke hatt noe trøbbel etter fjærene ble bytta ;) bilder kommer kanskje senere når jeg har fått rydda litt i bilen, ellers er jeg redd for å bli drept av @Freakshow :-({|=:ph34r:

ja må få rydda nå! xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

received_10214341188657787.thumb.jpeg.5497052f29733bd32f295181c1ffb403.jpeg

 

Fredagsvask i møkkaværet i går, mangler enda et deksel til tåkelys høyre side, men nå har jeg bestilt det i det minste 😁 Bilen har gått 246700-ish nå, så må sjekke hvor mange km jeg har igjen på forsikringa (kjører egen bil i jobben, plutselig kjører jeg 20 mil på en dag :P

Som @sveigis sier er det deilig å ha en bil som bare går og har minimalt med trøbbel! :D Skal få service av @Djwik til neste helg forhåpentligvis, og bli kvitt den jævla skranglelyden fra potta 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...