Gå til innhold

Verdi på bil


tubbie
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har hatt en blå 01mod 525 stv en stund nå men får ikke brukt den så den blir solgt så fort som mulig, men lurer litt på verdien.

Er automat, beige skinn som er helt og fint, stor navi, telefon, takluke, luftfjæring bak, og ellers de vanlige tingene som cruise control

Bilen starter og går, men har fått litt problemer når den har stått i ro lenge nå.

Luftbelgene ble byttet da den ene sprakk. Den er fortsatt lav bak, så regner med det er nivåsensor som er gåen? Kompressoren løfter den en del men ikke helt opp.

Svak vibrasjon i rattet av og til. Uvisst grunn.

Oppdaget nettopp vann på gulvet bak passasjersetet :/ 

Hva ville dere satt prisen til om dere skulle selge som den står?

Takker for svar

 

 

Endret av tubbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, tubbie skrev:

Ok

Det er en boble på str med en knappenål på bakluken under vinduet, og samme rett over bakfangeren på høyre side. Ellers er bilen uten rust

Er den bensin eller diesel? Er det rust på ramma når du åpner glasset i bakluka? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tubbie skrev:

Det er bensin

Det er ikke noe rust der som jeg halv lagt merke til, men det tør jeg ikke si jeg er 100% sikker på 

Lite rust på bakluka er alltid godt salgsargument for e39 touring :) vannlekkasjen trenger ikke være alvorlig men tar nok litt timer å finne ut av. Vibrasjonen er sikkert foringer eller skiver. 

Til 20k får du solgt bilen. Men kanskje du kan få mer om du kan la den ligge en stund til salgs. Grunnen til prisen er at det ikke er msport og det er automat. Mange vil ha automat på diesel men ikke på bensinsekseren. Disse ønsker de fleste bmw folk å piske manuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glasstak, stor navi og TV trekker opp :) 

Den er importert og mangler derfor sete og rattvarme vil jeg anta? Sportseter og hihi lydanlegg er også ting som er kjekt å krysse av på utstyrslisten.

25k bør gå an å få solgt denne for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sånt vil stå på kjøpskontrakten. Uansett så har bilen lav kmstand, relativt godt utstyrt og nylig eu-godkjent. Hadde du fikset feilene du lister opp, og tatt rusten (hvertfall det som er synlig fra utsiden) får du nok 35 i en rask handel. Spørs litt på dekk og generell tilstand på lakk, hvor du bor (langt uti skauen gir færre interesserte).

E39 med bensin er typiske "bruk og kast" biler da mange av eierne er følelsesstyrte, og har relativt dårlig råd. (Å kjøpe en bil med forbruk på 1liter/mil, men som gir rett "følelse" og status- samt bilene er billige i innkjøp). Derfor er det god butikk at bilen er feilfri, fordi det er så utrolig mange for salg som ikke er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var egentlig å fikse den opp. Kjøpte den av en som ikke klarte å få den godkjent. Men jeg har rett og slett ikke tid til å gjøre noe mer med den. Har kun gått et par mil etter den ble godkjent, så den har stått i ro lenge. 

Står fortsatt på sommerhjul (nye dekk og felg) så det sier vel litt hehe

Får se om jeg får stoppet lekkasjen i døren i det minste så havner den nok på finn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...