Gå til innhold

E39 m-sport: ville du hatt skinn eller alcantara?


Robin L
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.  Jeg har en E39 msport med alcantara interiør.  Har dessverre ett hull i førerstolen så den må byttes.  Det er håpløst å få tak i bare stolen så jeg må skaffe ett komplett interiør.

 

siden det er billigere og bedre tilgang på skinn så vurderer jeg og gå for dette.

 

hva trur dere er best/lønner seg mest og ha mtp videresalg av bilen?     Jeg elsker alcantaraen,. Men vet at mange liker skinn også..🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål det nesten blir umulig å svare på då dette er en smakssak.

Eneste jeg kan svare for er meg selv.
I E39 så ville jeg valgt skinn, har sittet i begge typer men likte best skinn.
E46 likte jeg faktisk bedre alcantara, det skal vel være make seter i E46 og E39 vel? Så jeg synes det var litt merkelig selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å gå for skinn så må du ha komplett interiør uansett. Jeg liker begge delene, så lenge det er msport seter. Skinn i standardsetene blir for glatt og flatt synes jeg. Der er stoff bedre.

Forstår dilemmaet, begge deler er like bra egentlig spør du meg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, space-ace skrev:

Blir sportsseter uansett ja.  I sort.

 

liker alcantaraen godt, men det er vanskelig og oppdrive.  Skinninteriør får man jo nesten kastet etter seg på E39 om dagen. 

På Bilia skulle de ha 7000 kr for trekket til ryggen på førerstol i alcantara :lol: Hørt med koed/gs da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Shattered skrev:

På Bilia skulle de ha 7000 kr for trekket til ryggen på førerstol i alcantara :lol: Hørt med koed/gs da?

 

hahh off det var dyrt. 

har ett alcantara-interiør på hånden.   3700 + moms. 

så har jeg ett skinninteriør på hånden. 2000 +  4-5 (hver vei) i bil

 

koed har jo noen sett i skinn, så det går jo an og by på de også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.  sjekket koed nå.  det er 4500 for nytt trekk til førerstolen.   så får jeg vell 10%  bmwccn-rabatt.  

 da blir det jo egentig ikke så ille.   reste av interiøret er jo strøkent så det trenger jeg jo ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ser det ut til at det ble alcantara :D     betaler heller litt mer enn og kjøre så langt for og hente.    frakt fra bergen og hit var så latterlig dyrt..   6500,- ihht kalkulatoren på bring sine sider. 8-[    frakt på alcantara fra tyskland kostet 70euro.  utrolig at det går an. 

 

kommer ett komplett interiør med ett lite hull i førerstolen om ikke lenge da om noen er interessert :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6500 var estimert pris på frakt fra Bergen ja. Hurtigruten skulle også ha 4.000 eller hva det var. Interiøret i Bergen kostet 2000 bare men.   Han kunne komme meg i møte med det,. Men jeg orker ikke og bruke 10-12 timer på det nå.   Holder på med oppussing av heimen så det er bedre å bruke tiden der :-) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...