Gå til innhold

Noen som har erfaring med motoroljer.no ?


ConCon
 Share

Anbefalte innlegg

On 26.1.2017 at 14.32, The Quark skrev:

Jeg har mottat bekreftelse på at betalingen er godkjent, den mailen fikk jeg bare minutter etter bestilling. Der ble det også opplyst at jeg skulle motta mail med leveringsinfo så fort varene ble sendt. Siden har jeg ikke hørt fra dem. Sendte en ny purremail i går, venter i spenning på svar...

Har du fått noe svar på mailen du sendte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, ConCon skrev:

Har du fått noe svar på mailen du sendte?

Fikk ikke svar selv etter flere purremailer. Ringte dem nå på mandag denne uken, da lovte de å sjekke opp i saken og svare meg på mail så fort de fant ut noe. På torsdag fikk jeg mail at ordren ble kansellert da de desverre ikke kunne levere dette. Pengene skulle tilbakeføres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

til dere som har handlet her, på hvilken måte betalte dere? Jeg tror jeg har gjort en bestilling der nå men fikk ingen bekreftelse på mail. jeg valgte 'forskuddsbetaling' og regnet med det skulle komme opp en side for å legge inn kortnummer og slik som vanlig. men det stod bare; 'din ordre er gjennomført, takk for at du handler hos oss.'

får jeg faktura i posten kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte med Visa. Så kom ordrenummer/bekreftelse på bestilling opp på nettsiden etter betaling var gjennomført, samtidig sto det også at bekreftelsen var blitt sendt til min e-post adresse. Jeg mottok dog ingen mail fra dem før varene var blitt sendt (bestilte på en fredag, og fikk mail på mandagen etter).

Endret av ConCon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i og med at jeg valgte 'forskuddsbetaling trodde jeg også at jeg skulle betale med kort på nettet med en gang.. men nå fikk jeg etter en etterlysning, en mail med betalingsopplysninger. betalte og fikk etter en stund mail tilbake om å sende bevis på betalingen siden bankoverføring kunne ta noen dager:shock:.. ble plutselig ennå mer jalla opplegg.. så måtte ta bilde av betalingsbekreftelsen fra nettbanken og sende på mail.. herregud for et opplegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Thundercoil skrev:

Akkurat det med å sende bevis, er nok bare service (fortgang i prosessen) i motsetning til nettbutikker flest, der man pent må vente de dagene overføringene tar. :)

mulig det.. er hvertfall registrert nå og orderen er på gli..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
50 minutter siden, Eselfjes skrev:

Hvor er det billig motorolje å få kjøpt? Må kjøpe 12L shellolje fra Motoroljer.no for å få en god pris. Det er litt i drøyeste laget, da det ikke holder til to oljeskift. 

Kjøp 15 L da. 3x5litere.. blir billig da.. evt få med deg noen andre som trenger noe så blir frakten gratis over 2000 vel.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...