Gå til innhold

Min alpine white bmw x5


eriksen
 Share

Anbefalte innlegg

har ikke gjort så mye med bilen enda er alt for kaldt  =)   er heller ikke så flink til og skrive som dere andere er dansk =)  så rare stavefeil kan komme ,  Fik tåkelys led i posten  kommer til og montere dette i helgen , akk så kom karbon logo til bilen men passer ikke =(   x5 logo bak er litt forskellige   

sånn skulle d verre 

589db5636029d_bmwlogo.thumb.jpg.94ee9110248702cd7bd7dd73b0db320a.jpg

og dette fikk jeg   sukk  589db58e1c2f5_s-sortlogo.thumb.jpg.7f80b3016104f2b749aaa45199457249.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎12‎.‎02‎.‎2017 at 13.35, eriksen skrev:

Var litt sol i dag og ungerne var ute i snøen , så jeg prøve meg på LED tåkelys  .IMG_2464.thumb.JPG.90ab04ed399cf3ecac799ae1000c7a26.JPGer litt bekymret følger med sånne modstand som blir glovarm ?  Er dette normalt ?IMG_2466.thumb.JPG.020f372fd46fdc2b5974728ea81df6a6.JPGble meget Bra lys da :) 

Ja en slik effektmotstand (50ohm regner jeg med) blir enormt varm. Du må passe på at den ikke kommer i kontakt med plast slik som frontfanger, den smelter seg rett igjennom over litt tid :( Om du ikke kan feste den til gods for å fordele varmen så vikle den inn i feks eksosband som tåler over 800 grader C. 

Hvilken type LED kjøpte du og hvor? skal skifte på min F31 tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Dette funker nok bra ja, tror nok BSR også kan legge inn et map som gir samme effekten.  Det kommer nok heller an på hva de regner som et holdbart oppsett.   Det blir en del mottrykk i eksos når partikkelfilter er intakt og det blir alltid en del mer sot ved tuning. I tillegg har du en girkasse som er oppgitt til å tåle 600nm så jeg tipper det ligger der.  

De vurdere forskjellig hva som er safe. Når det er sagt så tror jeg girkassen din lever helt fint men personlig hadde jeg nok fjerna DPF ved første anledning så motor får puste skikkelig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1.8.2017 at 10.31, Hpi skrev:

Dette funker nok bra ja, tror nok BSR også kan legge inn et map som gir samme effekten.  Det kommer nok heller an på hva de regner som et holdbart oppsett.   Det blir en del mottrykk i eksos når partikkelfilter er intakt og det blir alltid en del mer sot ved tuning. I tillegg har du en girkasse som er oppgitt til å tåle 600nm så jeg tipper det ligger der.  

De vurdere forskjellig hva som er safe. Når det er sagt så tror jeg girkassen din lever helt fint men personlig hadde jeg nok fjerna DPF ved første anledning så motor får puste skikkelig :) 

er i dialog med et firma som tar vekk dpf  og sletter alt  koster mye cash  men ja må nesten det blir for mye mottrykk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kom dagen som jeg gruet meg til  Swirl flap   !!!!!!!!!!!!!!!       tok meg mot til og fjerne dette i dag og programert  vekk egr  

så ikke så galt ut egr eller insugg men så er det vekk  og sover bedre på natten   =)  litt bilder 

 

IMG_3142.JPG

skrellet x 5    

IMG_3139.JPG

387D900C-5E74-42C2-8A02-0051620B7823 (1).jpg

så ikke så godt ut ,  =) 

Endret av eriksen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...