Gå til innhold

Erfaring med F34, 3-serie Gran Turismo


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

Da var bilen lagt ut for salg her på bimmers.

Her er noen inspirasjonsbilder :D 2013-bmw-335i-gran-turismo-m-sport-package-f34-7.jpgmythumb.jpg

Og en kjekk sammenligning mot f31: http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=803843

Liker fronten på f34 bedre enn på f30/31. 2.jpg

Så var det om man skulle gå for 320i eller 320d..

Endret av Gorg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns F34 ser veldig bra ut i både Glacier Silver og Mineral Grey med M sport. På den andre siden går det en F34 M sport med Estorilblau her i byen, og det ser ikke bra ut - i det hele tatt. Alt for store karroseriflater for den fargen. Blir for mye. Funker veldig bra opp t.o.m. F31, men stopper der :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BimmerFan! skrev:

Har du sett på Audi A7 ? Kanskje det kunne ha vært noe ? 

Det ville vært som blasfemi i min familie 😂 Synes forøvrig bakenden ser nitrist ut 

Men har egentlig utelukket VAG bilene ene og alene pga et elendig lokalt verksted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del tror jeg har kjøpt min siste "småbil" fra BMW. Støydempingen og interiørkvaliteten i plastikken er elendig i min F32. Det ramler, skramler og plastknirker som i en gammel jappsebil. I min 6 år eldre E92 var det aldri et eneste plastknirk.

Jeg har hørt at det er flere som har vær plaget med ulyder i interiøret på 3/4 serien.

Til våren kommer jeg til å handle inn materialer og åpne dørpaneler og ellers det som kan åpnes av plast i bilen å filttape hver en klips og skrue, samt vibrasjons og lyddemping av karosseri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, The Quark skrev:

Jeg for min del tror jeg har kjøpt min siste "småbil" fra BMW. Støydempingen og interiørkvaliteten i plastikken er elendig i min F32. Det ramler, skramler og plastknirker som i en gammel jappsebil. I min 6 år eldre E92 var det aldri et eneste plastknirk.

Jeg har hørt at det er flere som har vær plaget med ulyder i interiøret på 3/4 serien.

Til våren kommer jeg til å handle inn materialer og åpne dørpaneler og ellers det som kan åpnes av plast i bilen å filttape hver en klips og skrue, samt vibrasjons og lyddemping av karosseri.

Ikke noe bra erfaring det.. men for å se lyst på det, så har man jo et prosjekt om der er knirk ;) 

Syns interiøret er lekkert når det er forholdsvis riktig sammensatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Fint å lese tanker rundt denne bilmodellen.

Vurderer nyere BMW selv og valget er egentlig en F34 med bensin eller F11 med tilsvarende siden man bor i Oslobygda.

F11 blir fort stort når vi har hovedsaklig småturer i nærområdet.

Heller litt mot F34, men som nevnt, det begynner å bli mye penger for ren bensinbil i disse miljøtider, men finnes ikke elbiler til vårt bruk og de kommende modellene i slik størrelse blir fort dyre med litt rekkevidde og plass.

Får fikse litt skranglekassa vi har nå og så se hva man gjør. Kanskje bursdagsgave til meg i mars ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...