Gå til innhold

Swirl flaps blanks forhandlere i Norge?


KimLoko
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann! Er ny på her på forumet og enme feltet sier vel sitt :) Lurer ganske enkelt på om disse blenderne til swirl flapsene selges av norske nettbutikker eller om de må bestilles fra utenlandske nettbutikker? Bilen de skal monteres på er en 2005 mod 120d m47 motor. Bilen er produsert i mars 2005,er det noen som har snøring på om det er 22mm eller 33mm som passer min bil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gs bildeler selger også :-) Er du usikker så kan du bestille begge og returnere det du ikke bruker, men de tar vel 20% i returgebyr. Men i prinsippet så er det angrerett på nettbutikk, men må da betale for frakten så går vel oppiopp, det er vel en mulighet for vis det er en lokal gs. som har dette på lager så slipper man retur gebyret da de pleier og ha dette på lager😊.

Endret av Sand1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er TRF erstatterne dyrere? (ser at dette har blitt tatt opp noen ganger). 

- Maskinert i ordentlig alu. Ikke plast, ikke noe som kunne vært brukt til å lage juggel, men ordentlig aluminum. Hvorfor betyr dette noe? Selv om plast sikkert holder helt fint så er det ingen som faktisk har kjørt en ordentlig stress analyse på dem. Det er rett og slett støpt noe av det billigste de fant. Det kan godt hende de holder, men vi vet ikke hva som skjer om 5 år og -37C og du gir gass for å komme deg løs med kald motor. Dersom du da kjører videre, og du skulle ha et brudd i en slik erstatter vil du kraftig overspoole turbo. Slikt fører til turbohavari. Er du ikke observant når et turbo havari inntreffer kan dette føre til motorhavari.

- Nye oringer, som er lagt for å tåle miljøet de går i. Mange andre erstattere leveres rett og slett uten (selv om de er avbildet med), og andre leveres med tvilsom kvalitet.

- Du får rikitg størrelse, første gang, garantert.

- På lager i Norge, fra norsk firma, med alle fordeler det medfører, fra noen som _kan_ bmw diesel.

 

Jeg kan også produsere langt rimeligere i plast, men jeg gjør det ikke. Det er feil sted å spare hundrelapper. Det følger av en helt grunnleggende risikoanalyse. Videre er det veldig greit at du faktisk får riktige erstattere første gang. Du bestiller til din bil, du får riktige deler, gjør jobben en -1- gang, og tenker ikke mer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skrive under på det TRF skriver her.
Kjøpte mine for noen år siden hos GS då de hadde på lager og jeg fikk et plutselig innfall for å skru.
Disse som GS selger er av plast, skrudde litt for hardt til i en kald garasje og endte med at øret på platen sprakk.
Det har gått greit disse årene, men skal bytte til noen i alu no snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...