Gå til innhold

Ligg lang unna Premiumbil.no(Tromsø)


///frank
 Share

Anbefalte innlegg

Bare synd at så lenge faktura ikke står i demms navn men ditt så kan dem sende inkasso til deg. Norbil Harstad hadde ikke muligheter å sette faktura i demmes navn på grunn av at det var jeg som eide bilen, og dem ikke har avtale med Premiumbil :-(.

Du får oppdatere oss på hva som skjer, så skal jeg si hva som skjer med min sak :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, KimHaugli skrev:

Bare synd at så lenge faktura ikke står i demms navn men ditt så kan dem sende inkasso til deg. Norbil Harstad hadde ikke muligheter å sette faktura i demmes navn på grunn av at det var jeg som eide bilen, og dem ikke har avtale med Premiumbil :-(.

Du får oppdatere oss på hva som skjer, så skal jeg si hva som skjer med min sak :-) 

Jepp det skal jeg gjøre👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Etter flere dager/uker med å prøve å ringe dem uten svar så låner jeg en telefon fra kollega på jobb så svarte jaggu meg thomas😁. Spurte om hvorfør han svare ikke og for til svar han var syk frem til 18 januar og kunne ikke svare. Spurte da hva dato er det idag og han ble still. Som jeg sa til han så har jeg ringt vær dag til dem,til å med mailet men ingen svar å så svare du nå med et annet nummer😂 Han visst ikke noe intresse å ordne opp og kun henviste meg til eier/daglig leder eskild. Så avsluttet han samtalen. Så her sitter jeg med en bil som e rullet ca 3000 km etter kjøp som ikke fungerer. Blir da å sette bilen på verksted og få den reparert av egne kroner på 17000kr. Saken e kjørt til forbrukerrådet og både thomas og eskild e politianmeldt. Verkstedregning på ca 50000 e fortsatt ikke betalt. Så ligg langt unna visst dere vurdere kjøp av bil med dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke men har en dialog med verkstedet. Dem skylder vel mye penger. Slå dem konkurs? E vel ikke noe å hente der😆Veit at thomas har lest det her på forumet. 

 

Ps har sendt mail til avisene👌

Endret av ///frank
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...