Gå til innhold

Ligg lang unna Premiumbil.no(Tromsø)


///frank
 Share

Anbefalte innlegg

On 17.5.2017 at 21.59, Ivrig86 skrev:

Ja ovenfor DEG så har di jo strukket seg langt men hjelper jo lite når di ikke betaler verkstedene 😂 men er jo flere ting som

burde vært gjort allerledes her men

Å ellers har du det bra? hehe strukket sæ langt du din peis.. Mye artige kommentarer du kommer med!

 

Endret av ///frank
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
On 25.6.2017 at 19.15, Nyheim skrev:

De betaler nok for seg nå tipper jeg. Hvis de ikke gjør det, får det større konsekvenser for dem enn 78.131 kroner.

Slett ikke sikkert det! Tailormadecars/ TMC Narvik, som jeg har erfaring med, er også dømt en rekke ganger i forbruksrådet uten at de gjorde opp for seg! Samlet opp krav på ca 10 mill, tok flere år før de ble slått konkurs!

Endret av Magne Abrahamsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rette´gjengen, så har de lagt opp økonomien i sjappa slik at det er umulig å inndrive noe som helst fra de, selv med dom fra forbrukerrådet og forbrukertvistutvalget. Jeg gadd ikke engang bringe min sak dit, fordi det ville ikke vært noe å hente og bare kostet ekstra i advokatutgifter! Høres ikke lovende ut når de ikke engang gidder å møte opp der! Akkurat som TMC dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Magne Abrahamsen skrev:

Er det rette´gjengen, så har de lagt opp økonomien i sjappa slik at det er umulig å inndrive noe som helst fra de, selv med dom fra forbrukerrådet og forbrukertvistutvalget. Jeg gadd ikke engang bringe min sak dit, fordi det ville ikke vært noe å hente og bare kostet ekstra i advokatutgifter! Høres ikke lovende ut når de ikke engang gidder å møte opp der! Akkurat som TMC dette!

Finns andre måter å få pengen fra dem en namsmannen eller forbrukerrådet. Veit hva dem heiter og bor begge to, både selger og eier. Kommer ikke til å gi meg før jeg har pengan på konto. Dem har flere firma så dem har pengskit nok. Vi får vente  se om pengan er på konto innen 14 juli:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ja har sett det🤔 Nei ikke noe penger enda men har frist til 14 juli å betale mæ. Ellers har æ flere måter å gjøre det surt før eskild ottesen og thomas steen årnes. Ligg unna dem. Ser det eskild er eier av Norfloor/premiumutleie så penger har den drittsekken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...