Gå til innhold

Startproblemer


Bmw_power 2002
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en bmw som ikke vil start. Er det noen har peiling hva det kan være, før jeg har sjekket pluggene og det. Men pluggene er tør og har lyst nedi plugg hullet, å sett på stemple å det er også tør. Er det noen kan forklare meg hva det kan være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja eg har sjekket sikringene til bensin pumpa og sikringene til startsperre. Dem er hel, det eg ikke har sjekket er coilen og det. Å styrenheten har ikke sjekket. Har gjort rein veisensorene. Startspor går rundt, hele motoren går rundt. Har ikke sjekket gnist på pluggene. Kjenner bensin lukt til førerdøra, men ikke noe lengere fram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke heller hvordan startsperre funke på den, hvordan skal eg få sjekket det?Før begge sikringene er i orden på den. Ja den startet før uten lampdasone, men så slettet eg feil kodene på den. Å etter det så vil den ikke starte, å eg har tatt av minus bolen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg har sjekket begge sikringene som har med startsperre å gjøre. Ja det kan godt henne at eg har det, men eg har ikke det utstyret før å ta feilkoder nå. Har du prøvd den dem har på biltema? Hvor finne eg info på nette? Og står jo den tingen du skal se hvordan sikringer det er på tysk, så er ikke så lett å forstå sæ på den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prövd biltema sin nei, men finner du ingen med diagnoseutstyr i närheten? Skal väre en oversikt her inne over folk med diagnose, slik at man kan kontakte den närmeste.

Du må nesten bare google, startsperre "din bilmodell" og se hva du finner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...