Gå til innhold

86 E30 320i 4d. 72.000km UPDATE


 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, moro å høre! Har er håp om å treffe mange med denne, selv om den i manges øyne har for mange dører.....;) Jeg bryr meg mere om teknisk tilstand enn antall dører:) 

 

Mja vet om felgenfuchs etc, men d har allerede tatt av alt for mye her på innkjøpsfronten, så håper jeg kan kjøpe brukt 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har d brått skjedd litt her 🤔 

Bilder kommer sikkert hulter til bulter som vanlig, men har i alle fall senket, en del, fått på no hjul å styr. Og putta i no M3-interiør.. litt bedre å sitte i enn de orginale vanlige. 

 

Nå får jeg skjørt i morgen, så disse, samt leppa og tåkelysdeksel blir sendt direkte til lakk. Da begynner den vel å nærme seg klar sånn rent utseendemessig, sett bort fra at den skal finjusteres (ned) på høyde. 

 

IMG_1566.JPG

IMG_1573.JPG

IMG_1496.JPG

IMG_1467.JPG

IMG_1468.JPG

IMG_1471.JPG

IMG_1474.JPG

IMG_1483.JPG

IMG_1485.JPG

59258175-4BC8-470A-8D98-6AA98312057F.jpg

IMG_1515.JPG

IMG_1503.JPG

IMG_1584.JPG

IMG_1585.JPG

IMG_1609.JPG

IMG_1606.JPG

IMG_1607.JPG

IMG_1608.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, RF91 skrev:

Denna bilen ha komme seg eit par hakk, ja. Alder feil med litt senk, shine og custom felga :) Forresten, korleis passa M3-baksetet i bilen mtp at da e frå ein 2-dørs?

Passer like godt der som in2-dørs:) Sitteputas hjørner kommer pittelitt langt frem i forhold til døråpning, men skal uansett ikke folk baki;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Waterhouse skrev:

Strøkent! 

Liker felgene du har valgt, og M3-interiøret satt som et skudd. 

Takker!:) 

19 timer siden, Chris11slett skrev:

E30 mannen gjør det igjen! :bmw:

😳 veldig moro! Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Får vel ta en liten update her også da, siden man er så godt i gang med å presentere det siste bilkjøpet :)

Om husken min er på plass, så har følgende skjedd etter dette:
-Av med grillmerket
-Lakkert tåkelysdeksel
-Lakkert og montert sideskjørt
-Prøvd på sorte DE foran (ganske nylig)
-Prøvd på startec bak (det er faktisk også ganske nylig)
-Introdusert meg selv for bilpleie på et litt høyere nivå, der jeg starta med 3 stegs på E30`n rett før GS :shock:
-Tatt 4-hjulskotroll slik at jeg kan godkjenne coilovers etterhvert som jeg orker
-Vært på GS-treffet, der den vant pokal for BESTE E30 :D Det var ganske sinnsykt, da nivået er drøøøøyt høyt
-Kost meg SKIKKELIG på E30meet, sammen med herlige folk og minst like herlige biler
-Deltatt på 2fast sitt høsttreff, der jeg fikk pokal for BESTE STANCE / FELGER (mest felger, er ikke akkurat sykt stance`a)
-Tatt litt bilder av den

Nå har jeg faktisk ikke kjørt den på rundt 5uker, pga jobb, ferietur og M3-kjøring. På vei hjem fra 2fast-treffet så ble det mer og mer lyder i bakstilling en plass. Aner ikke hva det er, og kommer ikke til å sjekke den før garasjen er ferdig. Aner meg at det kan være dempere eller topplager bak. 
Ellers er det full gass med garasje om dagen. Snart blir det 95m2 og 3 porter tilgjengelig. Delt i to ca på midta, der det er to plasser til parkering/lagring på ene siden, og andre delen blir verksted/arbeidsområde. Gleder meg veldig til den er oppe! 


....og jeg har fått handla E46 M3 også. Så nå har man litt kosebiler........samt arbeids/rass/billigbil, en sinnsyk Peugeot Partner =P~
 

 

E30 + E34 J&J_-2.jpg

E30 + E34 J&J_.jpg

E30 Cosmos 5.juni rollin-2.jpg

E30 Cosmos 5.juni rollin.jpg

E30 Cosmos 5.juni-2.jpg

E30 Cosmos 5.juni-3.jpg

GS 2 2017-18.jpg

GS 2017-4.jpg

GS 2017-5.jpg

GS huset_-2.jpg

Cosmos BTS film-2.jpg

Cosmos BTS film.jpg

Cosmos Nyjorda sol.jpg

E30_cosmos_nyjorda_side_skrå.jpg

Mæ Solveig.jpg

FR�YA-84.jpg

FR�YA-86.jpg

IMG_3882.JPG

FR�YA-2.jpg

FR�YA-5.jpg

FR�YA-85.jpg

FR�YA.jpg

FR�YA-9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...