Gå til innhold

Motorbytte 320D 150HK


Morteny0
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 320d e46 me 150hk automat, og den fekk selfølgeligt motorhavari itte kjøp, angre på mitt andre bmwkjøp me eingång kan du sei.
Swirlflaps sugd inni motor.

men mitt spørsmål er, noen av dere som har bilder og info om hva som havarerte på din ?

Og hva skal jeg betale en person får og bytte sette på en ny topp om det må ? toppen tas av selv for og se.
Om det må bli motorbytte, hva er en rett pris og betale for og få det gjort til en privat person ? :)

Har kun kjøpt prosjekter å i snart 10år har det vært skruing nesten vær dag med motorbytter, overhalinger totalt osv, nå er jeg gått så lei at jeg vil ha noen andre til og gjøre det for meg.

Takker for alle svar som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, DanielStance skrev:

De flapsene går vel nedi sylinderen, så da kan du vel regne med skade på ting som stempel, synlindervegg og topp.

Men du får jo ikke vite det helt sikkert før du har av toppen. :P

Takk får svar, var nettopp dette jeg og trodde. Får bare krysse fingrene å håpe det ikke er gått lengre enn toppen 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Eselfjes skrev:

Tror det er raskest å få tak i en tilsvarende motor og bare bytte den med en gang :) Aner ikke hva noe sånt kan koste. 

Trenger 150hken. Og trenger noen til og gjøre arbeidet da jeg er så lei skru som det er muligt og bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...