Gå til innhold

Stor bensinmotor og manuell kasse, men hvilken bil...


Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

Sant nok, Hawkon. Men det er så betryggende å vite at det er gjort og at alt er på stell...

Hehe.. Artig at du kom innom her og skrev nå, sydenfareren, for gjett hvilken bil jeg var avsted for å prøvekjøre tidligere i dag:rolleyes: Likte 335i. Deilig med relativt ny bil som har godt og rimelig jevnt drag, men samtidig, så er det noe eget med det å kjøre bil med skikkelig sugemotor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noe særlig på 328i, tenker det vil være bil på samme måte som F31 jeg kvitta meg med nå i desember. Den ser bra ut og er et skikkelig bra kjøretøy, men ikke noe særlig mer enn det... Det er liksom ingen spenning i eierskapet, om du skjønner.

Jeg har brukt mye av helga til å sondere terrenget og se meg litt rundt. Har sikkert gått gjennom både Finn, Blocket, Mobile(24) og Autoscout 10 ganger:rolleyes: Klarer ikke helt å glemme tanken på e92 M3, spesielt ikke når det er mulig å få tilsynelatende gode eksemplarer ned mot 400-tallet... Når det kommer til e92 m3, så er jeg ikke like kresen på at det skal være manuell girkasse heller. Skjønner egentlig ikke hvorfor.

Må få tatt meg en runde hvor jeg får testet litt av hvert. Nå er jo e92 335i testet, så jeg har jo kommet litt på vei\:D/

Endret av Dal-z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er nettopp hva du føler du trekkes mot, som bør avgjøre valget :) for alle de som er nevnt her, er jo isolert sett veldig gode biler. Det blir litt den du får det ekstra må-ha begjæret for. Og det kan du bare selv finne ut når du kjører bilen :) 

Siden du liker e90 designet, la meg foreslå e60 545i-550i. I usa finnes disse med manuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant det du sier Evopower. Man må bare få den umiddelbare godfølelsen når man ser bilen!8) Har jo vært innom tanken på e60, men slo det raskt fra meg. Syns ikke det er noe særlig spennende med de. Det måtte isåfall vært en M5, men jeg er litt skeptisk til e60 M5. Som sagt; må-ha begjæret må være tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror folket om dette eksemplaret: http://www.mobile24.no/bil-til-salgs/bmw/m3/304070537#fees

Stort pluss at rådelager og bremser er byttet i senere tid. Liker egentlig ikke hvite biler så alt for godt, men på denne synes jeg det var skikkelig tøft, spesielt i kombinasjon med rødt interiør. Det jeg har å utsette på den er jo det at den har gammel navi, også begynner jo 120.000 km å bli litt på en sånn bil i mine øyne (ja, jeg vet det bare er tull. Det er jo absolutt ikke mye).

Det er ikke lett å være meg om dagen, har virkelig et alt for stort luksusproblem...:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Dal-z skrev:

Hva tror folket om dette eksemplaret: http://www.mobile24.no/bil-til-salgs/bmw/m3/304070537#fees

Stort pluss at rådelager og bremser er byttet i senere tid. Liker egentlig ikke hvite biler så alt for godt, men på denne synes jeg det var skikkelig tøft, spesielt i kombinasjon med rødt interiør. Det jeg har å utsette på den er jo det at den har gammel navi, også begynner jo 120.000 km å bli litt på en sånn bil i mine øyne (ja, jeg vet det bare er tull. Det er jo absolutt ikke mye).

Det er ikke lett å være meg om dagen, har virkelig et alt for stort luksusproblem...:rolleyes:

Velg heller 2009+, så får du nyere navi osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Gorg skrev:

Kjør på! Lever bare en gang :D 

Budsjett er til for å overskrides, er det ikke slik det funker da?8-[

11 timer siden, bmwgreg90 skrev:

Velg heller 2009+, så får du nyere navi osv.

Ja, har jo selvfølgelig tenkt på det, men igjen, så er det ikke avgjørende hvis resten av bilen ser riktig ut. Navi kan jo alltids byttes ut i verste fall.

11 timer siden, Cbrooen skrev:

Fantastisk interiør i den M6'en... Og E92'en så bare helt fantastisk ut hele bilen. Litt synd at budsjettet allerede er sprengt](*,) Lommeboka går i knestående ved eventuelt kjøp av e92 M3 fra 08-09 til rundt 30k euro, så en 2011 modell til 36k blir nok litt i heftigste laget, for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... Nå spørs det om det går mot både e92 og M-bil... :rolleyes:

Har nå vært i kontakt med importfirma og forhandler, og ting begynner nå å balle litt på seg. Begynner å helle mye mot denne hvite perlen. Kort fortalt, så er det en 2008 modell med EDC, DCT og M-drive. Generelt sett veldig godt utstyrt. Rådelager er bytta på 105.000 km og bilen har nå gått 120.000 km. Historikken var god og bilen skal være i veldig god stand. Service og utbedring av en lakkskade skal tas før evnt. overtakelse. 

Felgene i style 359, H&R fjærer og litt annet småtteri er allerede montert, og det er jo veldig greit. Skulle gjerne hatt ny iDrive, men man kan vel ikke få alt her i verden...

Jeg er smått livredd akkurat nå... Er det her begrepet YOLO passer inn...?:stupid:

0304070537008.jpg

0304070537010.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...