Gå til innhold

Hvilken BLÅ Fargevalg på e46 m3 ??


Bjanne
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og hå.

 

Jeg skal bygge en e46 m3 smg nå for videresalg og lurer på hvilken farge jeg burde ta. Jeg har hatt alle farger som er nå og klarer ikke bestemme meg for hvem jeg liker best. 

 

Det jeg ønsker er forslag til farge med kode og gjerne bilde. Trenger ikke være bmw farge men er jo greit at det er det :)

 

Ingen forslag er dumme alt blir tatt til vurdering.  Så tenkte jeg kjøre en avstemning etterhvert med alternativene.

 

 

 

Edit: jeg skal lakkere bilen blå har jeg bestemt meg for da delene er blå i utgangspunktet. 

 

 

Estoril

Montecarlo

Monaco

Avus

Laguna seca

 

Eller??

 

 

 

Endret av Bjanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye gode forslag. Lurt litt på de nye m3/4 blå fargene.

Jeg er litt usikker på retningen jeg skal gå med denne bilen, om det skal bli fint show/shine eller en trackday bil. Det veier litt inn på fargen. 

Eneste jeg ikke vil ha nå er carbon sort og Phoenix Yellow. Den er så slitsom å se på over lengre tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Basse Lusk skrev:

Hva med å la kjøperen bestemme fargevalg?

Hadde jo vert helt klart det beste det. Men det er vanskelig å finne de før bilen er klar :) fargebytte er greit å gjøre først :)

Men er noen gira på en 02 m3 smg med lav km ere bare å hyle ut. Så får de den bygget slik de vil :)

Har veldig. Lyst å bygge denne. Men den blir litt spesiell og kostbar så det svarer seg ikke mm noen et spesielt ute etter en slik. :)

 

FB_IMG_1485185434343.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden gul, svart eller rød ikke er aktuelt, ville jeg valgt 448 - Laguna Seca Blue. Rett og slett fordi den er skikkelig tøff og det ikke er hverdags her til lands. På en annen side er kanskje 276 - Avus Blue lettere å selge og kan trekke flere kjøpere.

364 - Topaz Blue og 335 - Estoril Blue er også kjempefine farger og sistnevnte er for meg fargen å foretrekke av blåfarger på bl.a. E36! :) Lykke til i valget!

attachment.php?attachmentid=624737

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...