Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette ble bra.Kommer seg nå.👍.Du skulle hatt noen nye felger ja.Jeg har et sett med 1982 mod 15x7 orginale ubrukte rial mesh felger med et 12 innpres.polert brei kant.Tror det hadde blitt tøft på bilen din.De kan jeg vurdere og selge.De er ikke dekk på.Jeg betalte 12k for de for noen år siden.Du kan gi en lyd om det er av interesse.😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gabz skrev:

Ble veldig bra ja :)

:D takker

1 time siden, LBH skrev:

Dette ble bra.Kommer seg nå.👍.Du skulle hatt noen nye felger ja.Jeg har et sett med 1982 mod 15x7 orginale ubrukte rial mesh felger med et 12 innpres.polert brei kant.Tror det hadde blitt tøft på bilen din.De kan jeg vurdere og selge.De er ikke dekk på.Jeg betalte 12k for de for noen år siden.Du kan gi en lyd om det er av interesse.😀

Takk :) Ja hadde vært noe det men blir nok ikke noe hjul iår tror jeg, ihvertfall ikke noe annet enn super billig :P hehe kanskje jeg kan se på dem til neste år om du enda har dem :)

39 minutter siden, sveigis skrev:

Nå ble den perfekt :).

Nå er den helt riktig og gjentar igjen,er så gøy å se mennesker fikse opp biler som dette.

Selv om 323 er topp ,er det gøy å se at noen redder "vanlige " e21 og.

Jeg liker tråder som dette :)

Takker :D

Hehe ja skulle gjerne vært noe større men jeg liker også at det ikke er den grommeste men en mer vanlig type :)

32 minutter siden, Enes Yakici skrev:

Nå ser den ut som en tysker i mine øyne ;) Den ble knall! Syntes høyden ble perfekt. 

Takker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har nå stått parkert siden jeg kom til ålesund igår og har desverre funnet enda en liten lekkasje i disse gamle bensin tankene :( må være liten lekkasje men likevell så er den der.. så må av med tankene igjen og få lappet over med kjemisk stål. (Det er sort pga bensinen løser opp tektylen under tanken)

20170417_163719.thumb.jpg.ec68fbe5412acb996578e646187fbee9.jpg

Samt et par bilder fra turen igår, heldig med pent vær mesteparten av turen :)

20170416_135915.thumb.jpg.c30cde6c09617348bfcbe151a5ef3a13.jpg

20170416_143147.thumb.jpg.e97e930a201bc54e9e26e091bff9e7ea.jpg

20170416_163359.thumb.jpg.4204eab5c51b1616ae9b6a17748dd71e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Pal Ostgard skrev:

Jeg har to tanker til overs,det er en del overflate rust på dem,men de var tette når jeg demonterte dem. Jeg har kjøpt nye,så jeg trenger dem ikke.

Send meg gjerne en melding på 92651540 så kan vi ta det der :) burde nok hatt noen tette hellst ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, awt skrev:

En fantastisk jobb du har utført på denne, de fleste hadde nok gitt opp for lenge siden. :)

Det var da utrolig pene ord, takker så meget :D Utrolig hva en vil gjøre for ikke å sitte inne på sofaen hver dag i arbeidsløsheten :P

Håper bare du ikke forvirrer denne med den hvite nå :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den skal nedover igjen så får jeg ta turen innom en gang til da så kan jeg ta en titt på denne nye din :) Men tok for mye nedi på ferjene her påvei opp til ålesund så må få på noe ny eksos først da det kom hull i denne :P Finne noe som ikke bygger ned 5 cm ekstra inforhold til resten av bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er velkommen innom. :)

Kjenner til det med å ta nedi på ferjer... Leppen på 5-serien er relativt knust etterhvert. I sånne tilfeller setter man pris på en litt høyere bil. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • danskiii changed the title to danskiii's E21. Motor snart klar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...