Gå til innhold

Helt ny F31 eller 2-3 år gammel


Eivind320x
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Eivind320x skrev:

Jeg hiver opp denne igjen, fordi jeg ser det ligger endel bilder ute på det store internett angående den nye 3 serien( G20 og G21) Nå har jeg ikke fulgt så godt med at jeg vet hvor lang tid det tar fra bilder begynner og svirre til at den er ute i butikk. Noen som har ei formening om dette?

2018-bmw-3-series-image.jpg

Dette er Photoshop, og ryktene sier at f30 skal produseres til 10/18. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er desverre ikke helt overbevist :P

Fordi i den filmen, i siste link, der dukker det opp en MINI Countryman i kamo. Denne er jo allerede på markedet her, så skjønner ikke hvorfor den skulle vært tildekket. Om det skulle vært en JCW utgave, så ville den i såfall bare ha endringer i stylingen og motor. Det kan jo tyde på at filmen er gammel? selv om den er postet nå nylig.

En anneting er at  G30 og G31 ifølge tråden ikke er kommet på markedet, men det stemmer jo ikke for Europa. Nå vet jeg ikke status i USA?

Tenker uansett jeg vil se etter en leasingbil hvor mnd kostnaden, samt innskuddet er ok.  Sånn sett hadde vært gøy med en G31, men klarer meg fint med F31 i mellomtida om byttelysta skulle bli for stor :P

Endret av Eivind320x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Eivind320x skrev:

Er desverre ikke helt overbevist :P

Fordi i den filmen, i siste link, der dukker det opp en MINI Countryman i kamo. Denne er jo allerede på markedet her, så skjønner ikke hvorfor den skulle vært tildekket. Om det skulle vært en JCW utgave, så ville den i såfall bare ha endringer i stylingen og motor. Det kan jo tyde på at filmen er gammel? selv om den er postet nå nylig.

En anneting er at  G30 og G31 ifølge tråden ikke er kommet på markedet, men det stemmer jo ikke for Europa. Nå vet jeg ikke status i USA?

Tenker uansett jeg vil se etter en leasingbil hvor mnd kostnaden, samt innskuddet er ok.  Sånn sett hadde vært gøy med en G31, men klarer meg fint med F31 i mellomtida om byttelysta skulle bli for stor :P

Minien kan være hybriden. G30 er ute i USA også, men den på listen er en mulig 540d i USA. Listen er for modeller i USA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eivind320x skrev:

@E.H.D  filmen er nok fra 2016 da hybriden ble bekreftet. Som sakt Countryman som hybrid er allerede i salg her i Norge. 

Videoen må være fra denne vinteren, de første spionbildene kom for ca ett år siden, og da hadde bilen mer kamuflasje. Men jeg vet ikke hva det minien er for noe. Poenget er at ny 3 serie ser ut til å komme neste høst/vinter. 

Denne høst/vinter kom ny 5 serie, så blir det ny X3 til høsten og så 3 serie ett år etter det igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...