Gå til innhold

ConnectedDrive


Anbefalte innlegg

Prøver å få denne ConnectedDrive appen til å funke, men får beskjed om at jeg må aktivere mobilnett-tilkoblingen.. Får man gjort det på egenhånd, eller må man ta kontakt med en forhandler å resie lang og strand for å få hjelp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at det er 730D 06 mod ja. Misforsto forrige innlegget ditt jeg :shock: Funker ikke på den altså? Et siste desperate forsøk på å kunne få brukt mobilen til musikkavspilling skjønner du... Ser helst at vi slipper å måtte installere dab-adapter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager. Leste jo flere steder at spotify kunne brukes, derfor jeg skulle prøve. Men denne bilen irriterer meg bare mer og mer! Faen meg på verksted titt og ofte, rene diskoteket med alle lampene som lyser i hytt og pine! 😡 Veldig kult når alt av elektronikk slutter å funke... Da merker man hvor bortskjemt man blir med alle disse finurlige og praktiske greiene som skjer av seg selv. Hadde jo helt glemt hvordan jeg blendet vet du 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Spotify fungerer med Connected Drive, men dette innebærer at bilen har relevant utstyr, deriblant en USB-kontakt, og dette kom aldri til disse bilene.

Disse tingene kom først i 2011, lenge etter e65 gikk ut av produksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe eldre 7 serie/Audi A8 samt Mercedes S klasse, ja det kan ofte koste en goe del i verksteds utgifter, om en ikke er litt over middels god til å skru på bil sjøl. Derfor jeg aldri vil ha en av disse luksus biler før jeg har råd å kjøpe de nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...