Gå til innhold

Bilsenteret


Anbefalte innlegg

Det er jo helt virkelighetsfjernt å fraråde bruk et firma på bakgrunn av så vage antagelser og synsinger fra din side. Bilen er syv år og har gått 60.000km - det er ikke usannsynlig at en slik bil har sett noen runder rundt på diverse motorsportbaner, så slitte dekk og litt svetting her og der må vel kunne sies å være helt "fair". All den tid selger heller ikke har lagt skjul på "dekkslitasjen" og svettingen, så ser jeg i hvert fall ingen grunn til uthengingen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke dekk er det som holder 50.000km på en slik bil med 35i motor? Er det premiumdekk så høres 28.000km bra ut etter min erfaring.

Endret av Hpi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utelukkende gode erfaringer med de og flere med meg, det er som Saltkjelen skriver; Når selger ikke legger skjul på noe i annonsen, er det vitterlig helt tullete å henge ut forhandleren på dette området. Om du er usikker og ikke liker at selger er ærlig, titt heller et annet sted. :) Etter hva jeg har skjønt får de ofte tak i flotte biler fra tyskland til relativt attraktive priser, selv har jeg dog bare benyttet de til å installere DEFA i to av mine biler, så min erfaring er kun basert på generell opplevelse og ikke kjøp av bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det flere forhandlere innen premium segmentet som opperere med "vise hjul". Det originale hjulsette blir byttet ut  og vips så fremstår den mer attraktiv pågrunn av en fin felgpakke. disse er ikke inkludert i prisen, men kan følge med mot et tillegg. 

De bruker dette som et markedsførings triks, og får salg på felgepakker samt solgt biler :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...