Gå til innhold

Alpinhvit E92 M3 - Innkjøp av vinterdekk/felger


Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Dal-z skrev:

12 og 15mm spacere bestilt😎 

Ser litt på LED angel eyes nå, hva anbefaler folket?

Du får vel mest for pengene på ebay :)

Ellers er MTEC veldig bra, de koster derimot litt mer, men ikke skrekkelig mye mer.

https://www.9rds.no/collections/mtec/products/mtec-led-angel-eyes-lyspaerer-for-bmw-e82-e90-e91-e92-e70-e71-e89-e63-v3-0

På en M3 er det nok MTEC jeg ville valgt :) 

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for MTEC, jeg droppet de sist gang fordi de jeg fant kostet ca 3500kr. Men nå som de er nede i 2099kr så er det verdt pengene - iom at du vet at du får gode pærer. Forhåpentligvis er disse gode nok til at du unngår støy på DAB-signalet om du bryr deg om det. :)

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Dal-z skrev:

De koster såpass mye som 2099 altså, så kjapt på eBay og fant masse til noen få hundre kroner, men det er ikke noe å satse på altså?

Nei, når jeg sa MTEC ikke kostet skrekkelig mer, mente jeg de i 12-1500-kronersklassen. Jeg vet flere som har bestilt rimeligere i "få hundrelappers"-klassen og er fornøyd. Noen kan ettersom jeg har skjønt gi feilmelding og må kodes, eller forstyrre signal eller gi alt for blå farge. @Gorg monterte noen rimelige, de ble ganske bra! Vet ikke hans erfaring videre??

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk det er samme, så jeg lurer på å være litt kjip og heller gå for det rimelige alternativet hvis det er bortimot like bra. Syns det var litt i meste laget med over 2000 for noen pærer, selv om man sikkert får det man betaler for her også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Dal-z skrev:

Tror faktisk det er samme, så jeg lurer på å være litt kjip og heller gå for det rimelige alternativet hvis det er bortimot like bra. Syns det var litt i meste laget med over 2000 for noen pærer, selv om man sikkert får det man betaler for her også...

Sjekk isåfall akkurat hvilken type pære du må ha. Fort gjort å få feil. Men de kostet 400 de jeg handlet 👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Gleder meg helt vanvittig til å få sett og prøvd bilen nå😄 Har også planer om å få dratt på litt treff i sommer, men det spørs jo hvordan det blir med jobb og slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9.2.2017 at 15.13, Dal-z skrev:

De koster såpass mye som 2099 altså, så kjapt på eBay og fant masse til noen få hundre kroner, men det er ikke noe å satse på altså?

Jeg kjøpte på Ekstralys. Betalte vel 1600,- og de virker utrolig bra :) Tipper på de tilsvarer MTEC. Ville gått for noe skikkelig.

Kjøp de med 40W, så kan jeg eventuelt hjelpe deg å stille inn passelig styrke med Carly :) 

Endret av Mickl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 16.2.2017 at 12.20, Dal-z skrev:

Må nesten ta en titt på hvordan dine er når jeg kommer hjem igjen, hadde vært helt topp om du kunne bistått med litt koding😎

Det kan du ta som en selvfølge Anders :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...