Gå til innhold

Alpinhvit E92 M3 - Innkjøp av vinterdekk/felger


Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Var egentlig på jakt etter e46 M3, men så begynte jeg å se litt på e92 335i ettersom det frista med litt nyere bil. Fikk testa en kompis sin 335i og likte den egentlig veldig godt. Så egentlig ikke noe på e92 M3, siden det var utenfor budsjettet, men i et svakt øyeblikk, så begynte jeg å se litt rundt på Mobile og regna litt på avgifter... Ballen begynte å rulle og nå sitter jeg her, som fersk eier av en e92 M3:roll: Budsjettet ble forresten sprengt...

 

Bilen er en alpinhvit 2008 modell med et herlig, rødt interiør. Ganske så godt utstyrt med ting som DCT, EDC, M-drive, individual audio, navi pro, adaptive lykter, comfort access og masse annet kjekt, dyrt utstyr som kan gå i stykker:stupid: Den kommer fra Tyskland og der skal det tas en oljeservice, i tillegg til at bakfanger skal lakkes opp igjen grunnet noen småstriper.  Det ordnes slik at bilen ankommer i månedsskiftet februar/mars, ettersom jeg skal være bortreist hele februar.

Jeg har allerede begynt å se på hva jeg kan gjøre med bilen og er på nippet til å bestille Megan Racing eksos. Har også lyst på en subtil frontleppe, diffuser og diverse snacks. Den er allerede senket på H&R fjærer og står på style 359 (competition) felger. Sorte nyrer og foliert tak er også på plass. 

Bilder er vel alltids kjærkomment, så her er noen:

 

bilde1.jpg

bilde4.jpg

bilde5.jpg

bilde7.jpg

bilde10.jpg

Endret av Dal-z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Var inne på tanken å ordne det selv, men nå ble det til at jeg får andre til å gjøre det for meg. Veldig greit ettersom jeg kommer til å befinne meg i Indiahavet de neste fire ukene. Var også inne på tanken å hente den selv, men tror det er like greit å få den transportert opp. Hadde det vært sommer, så hadde jeg hentet selv.

Endret av Dal-z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Spent på å se hvordan interiøret er IRL, har troa på at det er minst like tøft!

Har vært innom tanken på NBT, men det blir nok ikke første. Satser heller på det utvendige i første omgang. Røde felger hadde kanskje ikke vært så dumt, det ser jo unektelig bra ut på hvit bil, og det matcher jo interiøret... Skulle nesten fått photoshoppa et bilde...8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dal-z skrev:

Takk! Spent på å se hvordan interiøret er IRL, har troa på at det er minst like tøft!

Har vært innom tanken på NBT, men det blir nok ikke første. Satser heller på det utvendige i første omgang. Røde felger hadde kanskje ikke vært så dumt, det ser jo unektelig bra ut på hvit bil, og det matcher jo interiøret... Skulle nesten fått photoshoppa et bilde...8)

Arnstein Hermann's E92 M3 på GS treffet ifjor. Rohana felger i Candy Red13443052_1045309905549187_43103604424112

Endret av Tollefsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googla litt her og syns det var tøffest med litt knall rødfarge, slik som denne. Skal også bestille med samme spoilerlist som denne har, vurderer å ta den i svart. Forsvinner liksom litt dersom den lakkes hvit.

BMW-E92-M3-by-European-Auto-Source-02.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen med gromvogn :) E9x M3 er noe av det feteste som har rullet ut av BMW-fabrikken. Tror denne blir veldig bra! Du blir neppe trist over sprengt budsjett når du sitter bak rattet og innser hva du har fått for pengene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner! :)

Som nevnt over her, så er jeg på nippet til å trykke på bestill-knappen på et Megan Racing anlegg. Det eneste som holder meg igjen er at jeg ikke er hjemme på ukesvis. :P Vurderer også Arkym leppe. Replica vel og merke.

Tror ikke jeg kommer til å sørge så mye over sprengt budsjett når åttern fyres opp akkurat :D  Røde felger må vurderes, men først og fremst, så må jeg jo få bilen. Føler at ting begynner å balle på seg allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gjort det riktige valget, gratulerer så mye med konge bil :D Det at du sprengte budsjettet kommer du til å glemme fort når du får bilen. Jeg må si jeg synes E92 M3 kanskje er den råeste M3en siden E30, mye pga V8ern uten pustehjelp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...