Gå til innhold

Alpinhvit E92 M3 - Innkjøp av vinterdekk/felger


Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Du har gjort det riktige valget, gratulerer så mye med konge bil :D Det at du sprengte budsjettet kommer du til å glemme fort når du får bilen. Jeg må si jeg synes E92 M3 kanskje er den råeste M3en siden E30, mye pga V8ern uten pustehjelp :) 

Håper virkelig det! Er jo en helt annen bil enn e46 som jeg først var ute etter, på godt og vondt. Satser på at det er mest godtB)

12 timer siden, Gorg skrev:

Grattis med rå M3!

Du gjorde det riktige valget :) 

Takker!

12 timer siden, magneten skrev:

Gratulerer med skikkelig råå bil :D

Hvit bil med rødt interiør er digg!

Takk! Skal bli deilig med noe annet enn svart interiør, for en gangs skyld!

12 timer siden, Freakshow skrev:

se her var tråden ja! :D
gratulerer så mye! grisegrom :D og elsker interiøret! :D

Måtte jo nesten lage når dere begynte å spørre:P Tusen takk!

12 timer siden, awt skrev:

Gratulerer med en skikkelig råtass. :) Tror ikke du vil angre på at du "strakk" budsjettet litt. :D

PS: om du bytter felger overtar jeg gjerne de som står på bilen. :D

Takktakk! Tror ikke jeg kommer til å bytte de ut med det første, men jeg skal ha det i bakhodet! De sitter rimelig fint med 12 og 15mm spacer, så vurderer også innkjøp av noen slike. :)

12 timer siden, Marius2002 skrev:

Gratulerer med rå kjøremaskin :D Helt riktig valg av bil!

Takk!

10 timer siden, Cbrooen skrev:

Se der ja:) Gratulerer med virkelig flott bil. Ser bra ut med rødt og hvitt. Blir Spennende å følge med i tråden

Disse har jo endel stilig til e92:

http://vorsteiner.com/application/bmw-e92-m3-coupe-e93-m3-convertible-program/#3

Gikk litt fortere enn planlagt etter jeg la fra meg import fra Japan.. :P Mye fint (og dyrt...) fra Vorsteiner! Det er det jeg både elsker og hater med disse bilene. Det finnes så alt for mye pent å klaske på de... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Frode D skrev:

Grattis! :D 

Litt misunnelig på denne. :)

Takk! Den er jo ikke helt feil e46'en din heller da, for å si det sånn!

3 timer siden, StigJ skrev:

Gratulerer med Flott børse :)

Herlig interiør. Skulle gjerne hatt noe sånt. Håper du ikke velger røde felger. En slik bil fortjener noe mindre cheesy farge på hjul enn rødt. Keep it classy :)

 

 

Takker :) Vi får bare se hva det blir til, problemet med en knæsj farge på felger og slikt, er jo faren for at man fort kan bli lei.

Reiser til Sri Lanka i morgen og blir borte i fire uker, så får vel tid til å lande litt og komme til fornuftB) Det store spørsmålet er vel om man skal bestille eksos før man reiser fra Norge, eller om man skal få det gjort midt i ferien. Vil jo ha den liggende til bilen kommer :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med rå bil! Tipper du kommer til å kjøre rundt med et glis fra øre til øre. Er helt rå lyd i disse bilene, og et toppdrag som turbobiler aldri får. 

PS: interiøret er absolutt korrekt farge!

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke se vekk fra at denne kommer til å bli brukt daglig gjennom sommerhalvåret, til tross for at jeg har en finfin pizzabil på siden! 

Bilen står nå i Hamburg og lakkskader har blitt ordnet. Service tas neste uke, slik at den er klar til å sendes oppover. De som henta bilen var veldig positivt overrasket over hvor pen den var, og det gjør jo ikke meg mindre spent, for å si det sånn!

 

Har bestilt performance spoiler i sort, denne er på vei. Megan racing eksos bestilles nok i neste uke en gang...😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...