Gå til innhold

Alpinhvit E92 M3 - Innkjøp av vinterdekk/felger


Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen ankom Ålesund et par dager før antatt, så nå er den tatt hånd om av en venn av meg frem til jeg kommer hjem på onsdag. Gjett om jeg gleder meg til å få sett og prøvd! Har, i følge han, mye å glede meg til :D

16990429_10154319086792621_1298454864_o.thumb.jpg.0129c5266322e85b4150df9bd678cefa.jpg

 

Endret av Dal-z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man si... Jeg er frelst :D Helt fantastisk moro! Dette slår det meste jeg har hatt/prøvd tidligere! Har aldri hatt en bil som vekker så mye oppmerksomhet heller, folk kommer bort og slår av en prat og spør om bilen, og det er jo alltids artig8)

Det gikk ca to timer fra jeg så bilen første gang til ny eksos var montert på den...:roll: Angrer ikke et sekund på at jeg fikk det gjort ASAP! Må rette litt på den da, for nå henger den skjevt. Skal få dette gjort så fort jeg har tid. 

Har også montert spacere (etter bildene ble tatt). Endte opp med 15 fremme og 10 bak. Prøvde først 12 bak, men da stakk de såvidt utenfor. Fikk også på sorte hjulbolter istedet for de fæle grå som var der...

Sorte N-merker og ny spoiler er ankommet og ligger klart, så det og skal på etterhvert.

DSC_0614.thumb.JPG.149d11ddd6c685fd535d48bc0f530fcd.JPG

DSC_0632.thumb.JPG.f60dec7609f9de5d87b3600dd86d2e0c.JPG

DSC_0635.thumb.JPG.4409abde76fd44d7166c9e0e7833fc03.JPG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig kan jeg tro :D Kjørt litt E90 M3 selv, fantastiske å ratte disse, så skjønner at du er frelst. E92 M3 er veldig høyt på topplisten over favorittbiler og skal definitivt eie en slik en dag! Ellers vil jeg anbefale LCI-lykter bak, gjør veldig mye med stumpen! Og kanskje også bagasjelokk med sånn CSL-bøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på LCI lykter, men blir nok ikke første på lista, syns de koster en del. Men ser utvilsomt mye nyere ut så fort en får de på! Bakluka blir nok værende, men har jo fått høy type M-spoiler, tror det kan bli greit 8)  Eneste problemet med den, det er at jeg bestilte den i sort, siden jeg trodde taket var sort... Det var det ikke, det var karbonfolie på! Har lyst å holde en rød tråd på ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo alltids en mulighet. Jeg syns ikke karbon ser så alt for ille ut da, men ønsker ikke masse forskjellig. Liker at det er en helhet i det, så det må nesten tas et valg i om jeg vil ha karbon eller svart](*,)

Felgene trenger en liten oppfriskning, for disse er kantkjørte og matte i lakken.. Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg liker det at de er svarte. Synes det kler bilen godt, så jeg vurderer om jeg skal få de lakket i en mørk gråfarge, eller om det blir ny svartfarge...:stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært noe fan av karbontak, karbonlister etc. på bil, synes bare det ser harry og jalla ut. Diffusere, lepper og slikt er innafor, da. Spesielt om det er ekte. Men på tak blir det bare stygt, synes jeg. Og en hvit bil burde ha mye svarte detaljer, så svart tak, spoiler, grill og kanskje litt mer soting på rutene hadde blitt veldig pent :) Felgene synes jeg også at den kler! Som sagt så er svart på hvitt pent så hadde personlig holdt dem svarte.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gabz skrev:

Har aldri vært noe fan av karbontak, karbonlister etc. på bil, synes bare det ser harry og jalla ut. Diffusere, lepper og slikt er innafor, da. Spesielt om det er ekte. Men på tak blir det bare stygt, synes jeg. Og en hvit bil burde ha mye svarte detaljer, så svart tak, spoiler, grill og kanskje litt mer soting på rutene hadde blitt veldig pent :) Felgene synes jeg også at den kler! Som sagt så er svart på hvitt pent så hadde personlig holdt dem svarte.

Sliter du med å like biler som har ekte karbontak originalt ? Men påsatte lepper er OK? Hmmm noe pussig spør du meg. . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å høre at du er så fornøyd, det var jo det jeg sa du kom til å bli ;) E92 M3 er en av de beste M3ene som er laget, mye pga V8ern og lyden. Helt fantastisk bil som er ca ett hundre ganger bedre enn den opphypa E46 M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...