Gå til innhold

TommyFF sin E34 540i!


TommyFF
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
On 7.12.2017 at 12.42, viggo E34 skrev:

Dette blir lekkert, di kontaktene i bagasjerommet kan kanskje være for ekstra utstyr som el antenne, tlf og krok?

 

Takk for det :D Jeg er veldig usikker, har ikke klart å finne noe logisk svar enda, så får vel bare lete videre. Ser jo ikke ut til å mangle noe som jeg vet om, så det er vel ikke noe krise, bare irriterende å ikke vite :P 

On 8.12.2017 at 11.14, sveigis skrev:

Dette blir så bra :).

Skal du bytte til sort skinn ?

Angående kontakter ,så kan jeg sjekke i min.

Den har det meste intakt og har sett noe sånt i min Tommy :)

Takk for det :D  Jepp, blir å skifte til sort skinn. Fikk skaffet et meget pent interiør, så det gleder jeg meg til . Slo til på sorte A og C stolpedeksler, samt sorte håndtak og solskjermer her om dagen også, så da gjenstår det bare å finne sort taktrekk. Om det ikke dukker opp noe så farger jeg bare det jeg har/eller trekker om, så er iallefall halvparten originalt så lenge. 

Det hadde vært supert om du kunne sjekke, hadde vært interessant å vite hva det var til . Tusen takk for det :) 

1 time siden, Bimmerlorris skrev:

Skjer det noe her da ?

Lite enda, det har vært alt for hektisk i Desember.  Per nå driver jeg bare å skaffer deler i bakgrunnen, så jeg håper på en post etterhvert med litt div som er på vei inn. Nå som luft endelig er på plass på verkstedet så mangler jeg bare å kjøpe inn sand til punktsandblåsing, og lakk innvendig. Når det er ferdig er det endelig tid til å begynne monteringen av det nye interiøret. Skal bli så vanvittig deilig når det er på plass :D 

 

Tusen takk for at dere følger med, gleder meg stort til å komme med en oppdatering så snart som mulig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...