Gå til innhold

Vinterhjul er også hjul. Nye felger til vår E92


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig ikke brydd meg særlig om hvordan felgene til vinterdekkene ser ut. Helt til nå. Så derfor skiftet jeg ut de originale 18" felgene som fulgte med bilen i 2011 og kjøpte Beyern Rapp. Ikke særlig original design, men de er mye lettere å holde rene både på utsiden og ikke minst bak eikene. Og så har de kant. Ikke så mye, men jeg bare liker kant på BMW. Det er nå mi greie.  Bildet er tatt med min eldgamle iPhone, men det får holde i denne omgang.

IMG_3656.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt noen tenker på vinterhjul og. Er fryktelig mange som har stygge 15" stålfelger fordi "det bare er vinterhjul", men vi kjører jo på disse mange måneder i året også. Så greit å ha fine felger på de og, bare de er litt mer praktiske. Slik som jeg som har skaffet 17x8 i stedet for 18x10 slik at det blir litt "tryggere" dekk og litt mer komfort, samt lettere felgdesign å holde rent :) Så fine ut de du har nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.H.D skrev:

Tøft gjort i gå for kantfelger på vinteren, men ellers har de jo et enkelt og vintervennlig design. :-D

Jeg ble advart av leverandøren at disse felgen måtte passes på skikkelig. Han mente nok at de ikke var typiske vinterfelger. Jeg er imidlertid pensjonist og har god tid og har bilen som hobby så jeg klarte å berolige vedkommende. :-) Men det er helt klart en utfordring å holde felgene fine. Her vest er det imidlertid nesten ikke vinter lenger så det blir ikke noen heldagsjobb å vaske felger. :wink: Men vask minst én gang i uka er obligatorisk. Er det polert kant så må den skinne så ofte som mulig. :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil med fine felger - også på vinter! Hadde vært kjekt å sett litt mer av den her inne. PS: hvilket design hadde du på de originale 18"? Er ikke mye vinter her i området for tiden nei, så er ikke ekstremt utfordrende å holde bilen sånn nogenlunde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...