Gå til innhold

Fuktsperre bakdør e39


tubbie
 Share

Anbefalte innlegg

Da er tech7 på.

De proppene var i underkant av døren. Jeg ville trodd det skulle være hull i de, men kanskje ikke?

Nå står varmevifte på for å tørke, og luftavfukter på for å suge ut fuktigheten :)

Endret av tubbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det toppene i døren bør du sette inn igjen ja. ellers vil det komme vann på innstegslista (den det står bmw på).  og trekke inn i kanalen.  dreneringen på døren finner du helt nederst, ytterst på døren.

 

limte min med tec7 i kveld jeg også. min var helt tør nå så jeg har remontert setene.   den forresten har stått på tørk i over 2 uker nå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, space-ace skrev:

det toppene i døren bør du sette inn igjen ja. ellers vil det komme vann på innstegslista (den det står bmw på).  og trekke inn i kanalen.  dreneringen på døren finner du helt nederst, ytterst på døren.

 

limte min med tec7 i kveld jeg også. min var helt tør nå så jeg har remontert setene.   den forresten har stått på tørk i over 2 uker nå.. 

2 Uker? jeg hadde vifte inni bilen i noen timer og det er nesten tørrt, må bare kjøre en runde til en dag, men det skal sies at jeg klemmte godt på teppet for å få ut mesteparten av vannet før jeg begynnte med vifta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Haug523 skrev:

2 Uker? jeg hadde vifte inni bilen i noen timer og det er nesten tørrt, må bare kjøre en runde til en dag, men det skal sies at jeg klemmte godt på teppet for å få ut mesteparten av vannet før jeg begynnte med vifta.

 

Ja det tørket voldsomt tregt.  Men det kan være fordi jeg satte vifta på en stol ved døra og la døra inntil.  Jeg turte ikke og sette vifta inni bilen mtp brann... 

 

Jeg tok ut setene, og løftet opp teppene.  Og holdte de oppe med noen kappbiter med borkledning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...