Recommended Posts

56 minutter siden, sveigis skrev:

stadig fine oppdateringer her 😀.

Merket du noe forskjell pÄ bilen etter eksosmoddingen?

Det du har gjort med  rattfunksjon og justeringer mtp lyd, hadde jeg og gjort .

Blir mye bedre sĂ„nn 😃.

Til og med E61en blir liten ved siden av X5 .

Takker:)

Ja jeg syns det ble bedre etter eksosmoddingen. FÞr mÄtte jeg over 2000-2500 omdreininger for Ä fÄ skyv. NÄ trenger jeg ikke sÄ mye. Mer jevnt drag. Ikke minst litt hissigere i eksoslyden. 

Stereoen var absolutt en god investering. Mye jobb, men angrer ikke. Nye forsterkere, hÞyttalere og spiller + ettermontert sub pÄ original plass (skjult) har gitt et relativt bra lydbilde til slutt. 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del pÄ andre sider

IX'en ble satt til vinterlagring igÄr. Tenker Ä fÄ byttet dempere bake og tatt litt rust gjennom vinteren. Jakter ogsÄ etter nye felger. Retro stil og helst 17", tips mottas gjerne, men ikke uoppnÄelige priser :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del pÄ andre sider

Fikk tak i komplett avtagbart hengerfeste. Type Westfalia. Mye likt som jeg monterte pÄ IX'en. Har nÄ fÄtt montert, alt gikk veldig greit. Plug and play. Knakk innfestning til et par ryggesensorer, sÄ mÄ avvente med Ä sette fangeren tilbake pÄ plass...

20171113_171626.thumb.jpg.c0ad30e7d61af0a93a5f76e33ae0ce3e.jpg

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del pÄ andre sider

Fikk pÄ bakfanger sent i gÄr. Deilig Ä ha alt pÄ plass! NÄ venter jeg bare pÄ deksel til Ä ha pÄ fangeren, som er pÄ vei fra koed.

20171114_001622.thumb.jpg.51670e213581c1e3e0b9779627be602f.jpg

20171114_001650.thumb.jpg.eeeddbbeaae8396e758d86ffa451c9b4.jpg

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del pÄ andre sider

Takker.

Nei, han hadde ikke pÄ lager nÄr jeg skulle bestille, Ä fikk heller ikke inn i nÊrmeste fremtid da. SÄ jeg bestillte fra England via Ebay. Veldig fornÞyd. Lett Ä montere og god passform. Veldig fornÞyd med resultatet ogsÄ (lyd osv) :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre medlem for Ä legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nÄ

• Ser pĂ„ dette akkurat nĂ„   0 medlemmer