thbrekke

Min BMW E39 525d Facelift - Nytt ratt 09.02

Recommended Posts

Takker for hyggelige ord :) Er selv veldig fornøyd med hvordan den har blitt! Også glad for at jeg ikke lot meg friste til å ettermontere mtech (var veldig giret på det en stund). Fikk byttet bort rattet idag, mot et med 3 eiker og litt treverk på midten. Kan ta bilde i morgen.

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Pen bil! Liker veldig godt e39 facelift i denne fargen, uten standard M5 optikk 😊 

Veldig lik denne 525d'en en kompis av meg hadde for noen år siden.

(Tar meg til rette og poster bilde av bilen her, si ifra hvis jeg skal fjerne det ;) )

FB_IMG_1518298504885.thumb.jpg.cc7b5e07443e4b1ea144eae8130c8ce0.jpg

Redigert av Kolstad Jr.

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, thbrekke skrev:

Takk for det:)

Det går fint, bare la bildet ligge! Den var veldig lik min ja, kult! :) Manuell bil det også?

Ja, manuell 525d ! Msport interiør med sort taktrekk, sort sportsskinn og sportsunderstell. Bilen lever såvidt jeg vet ikke lengre, ble kresjet og kondemnert etter at kompisen min solgte den..

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
18 minutter siden, Kolstad Jr. skrev:

Ja, manuell 525d ! Msport interiør med sort taktrekk, sort sportsskinn og sportsunderstell. Bilen lever såvidt jeg vet ikke lengre, ble kresjet og kondemnert etter at kompisen min solgte den..

Såpass, hørtes ut som en bra bil! Synd at den ble kondemnert...

Min hadde standard skinninteriør med manuelle justeringer før. Har jo nå montert sportsinteriør. Kunne tenkt meg sort taktrekk, det syns jeg er pent!

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nå

• Ser på dette akkurat nå   0 medlemmer